Řešení situací při kontrole vstupenek v SimpleShopu

Tento návod je pro službu: SimpleShop

Během každé kontroly vstupenek dojde k různým situacím, které budete potřebovat nahodile řešit, ale zároveň zachovat plynulost odbavení.

Tipy v tomto článku jsou vhodné pro ty, kteří se chystají kontrolovat vstupenky s tiskem štítků na visačky, ale využijete je i na kontrolu vstupenek bez tisku. Níže se dočtete, jak rychle pracovat s nahodilými situacemi – jak vstupenku vyhledat, upravit nebo ihned vytvořit novou.

Účastník nemá připravenou vstupenku ke kontrole

Stává se, že přijde zákazník k odbavení a nemá připravenou vstupenku ke kontrole.

Nemusíte čekat, až ji najde, můžete si ho během okamžiku vyhledat.

Vyhledávat můžete podle jména, příjmení a e-mailu z fakturačních údajů, případně podle kódu voucheru.

U vstupenek, které prodáváte na jméno, můžete navíc vyhledávat i podle údajů zadaných v prodeji na jménojména, příjmení, společnosti a e-mailu.

Vyhledání vstupenky při webové kontrole vstupenek

 

Upravení a přepsání údajů na štítku

Občas dojde k překlepu při objednávce vstupenky a všimnete si toho vy nebo zákazník až při kontrole vstupenek.

Tuto situaci snadno zachráníte tím, že načtené údaje upravíte přímo v rozhraní pro kontrolu vstupenek. Nemusíte vyhledávat objednávku a tam provádět úpravy.

U načtené vstupenky (ať už ji zákazník přiloží ke čtečce nebo ho vyhledáte ručně) zvolíte možnost Úpravy, přepíšete údaje na správné a poté dáte Uložit.

Upravení údajů na štítku během webové kontroly vstupenek

Vytvoření nové vstupenky (zdarma)

Na akcích zdarma je běžné, že se někteří účastníci chtějí registrovat až na místě. Můžete to udělat snadno tak, že přímo v rozhraní pro kontrolu vstupenek přidáte novou vstupenku pomocí možnosti + Nová vstupenka.Přidání nové vstupenky při kontrole vstupenek

POZOR! Zvolte správný produkt, do kterého se má nová vstupenka zařadit, pokud jich kontrolujete více souběžně.

Po zvolení produktu vyplníte údaje, které se mají zobrazit na štítku (zobrazí se vám kolonky podle toho, jaké položky jste si nastavili pro zobrazení na štítku) a uložíte.

Druhý krok přidání nového účastníka při kontrole vstupenek

V SimpleShopu v seznamu dokladů v sekci Prodeje se následně objeví nová objednávka s názvem odběratele UNI + pořadovým číslem, které generuje systém. V detailu dokladu je možné informace dodatečně upravit. V dokladu naleznete uvedené údaje o zákazníkovi, které byly vámi zadané při vytvoření.

UNI vstupenka v seznamu prodejů

Vytvoření nové vstupenky (placené)

Prodej zpoplatněných vstupenek na místě snadno vyřeší režim Pokladna, který je v SimpleShopu integrovaný. K tomu doporučujeme vytvořit předem separátní prodejní formulář.

Jakmile zákazník vstupenku uhradí a máte vytvořenou objednávku, můžete vstupenku zkontrolovat, jak jste zvyklí. U režimu Pokladna je vstupenka ihned aktivní.

Setkali jste se s dalšími případy, se kterými jste si lámali hlavu a mohly by pomoci ostatním pořadatelům akcí? Ozvěte se nám a podělte se o vaše zkušenosti.

Související články

Péťa

Tento návod pro vás napsala Petra Tvrdá, testerka v Redbit s. r. o.
S pečlivostí testuje nové i stávající funkce obou našich systémů a mobilních aplikací. Nejlépe se zrelaxuje na lekcích jógy a miluje toulky přírodou. Moc ráda peče všelijaké sladkosti a věnuje se osobnímu rozvoji a rodině.

Chcete se k článku na něco zeptat?

Napište nám