Komunikujete se svými zákazníky prostřednictvím systému SupportBox a hodilo by se vám mít po ruce přehled transakcí, které vaši zákazníci uskutečnili v SimpleShopu? Stačí propojit oba systémy pomocí pluginu a všechny informace budete mít přehledně na jednom místě.
Podrobné informace ohledně systému SupportBox najdete na nápovědě SupportBoxu.
Obsah
Co si připravit
Ve svém účtu v SimpleShopu si v Nastavení → Napojení → API najděte svůj API klíč. Záložku si zatím nechte otevřenou, API klíč budete potřebovat později.
Instalace pluginu
V administraci SupportBoxu si otevřete nastavení účtu a klikněte na název schránky, do které budete plugin instalovat. Poté klikněte na záložku Pluginy.
V seznamu vyhledejte plugin SimpleShop a nainstalujte ho.
Nainstalovaný plugin se zobrazí v horní části stránky v sekci Nainstalované pluginy. Otevřete nastavení pluginu.
Propojení
Vyplňte API login (e-mail, kterým se přihlašujete do SimpleShopu). Vraťte se do nastavení SimpleShopu, zkopírujte API klíč…
…a vložte ho do příslušného políčka v nastavení SupportBoxu. Údaje uložte. Po úspěšném propojení se v horní části stránky objeví potvrzení o aktivaci pluginu.
Více schránek v SupportBoxu
Pokud máte v SuportBoxu více schránek, výše uvedený postup použijte u každé z nich.
Zobrazení informací v SupportBoxu
Po úspěšném propojení obou systémů uvidíte v pravém panelu celkovou částku objednávek daného zákazníka a výpis pěti posledních dokladů.
Po kliknutí na čísla jednotlivých dokladů nebo odkaz Zobrazit další objednávky se otevře nová záložka s vaším SimpleShop účtem, na které najdete detail dané objednávky nebo přehled všech objednávek konkrétního zákazníka.