SupportBox – napojení

Tento návod je pro službu: SimpleShop

Logo SupportBox

Komunikujete se svými zákazníky prostřednictvím systému SupportBox a hodilo by se vám mít po ruce přehled transakcí, které vaši zákazníci uskutečnili v SimpleShopu? Stačí propojit oba systémy pomocí pluginu a všechny informace budete mít přehledně na jednom místě.

Podrobné informace ohledně systému SupportBox najdete na nápovědě SupportBoxu nebo kontaktujte přímo Víta Matějku na e-mailu obchod@supportbox.cz nebo tel. 777 225 394.

Co si připravit

Ve svém účtu v SimpleShopu si v Nastavení → Napojení → API najděte svůj API klíč. Záložku si zatím nechte otevřenou, API klíč budete potřebovat později.

Informace o API v nastavení SimpleShopu

Instalace pluginu

V administraci SupportBoxu si otevřete nastavení účtu a klikněte na název schránky, do které budete plugin instalovat. Poté klikněte na záložku Pluginy.

Nastavení pluginů v SupportBoxu

V seznamu vyhledejte plugin SimpleShop a nainstalujte ho.

Instalace SimpleShop pluginu v SupportBoxu

Nainstalovaný plugin se zobrazí v horní části stránky v sekci Nainstalované pluginy. Otevřete nastavení pluginu.

Nastavení pluginu SimpleShop v SupportBoxu

Propojení

Vyplňte API login (e-mail, kterým se přihlašujete do SimpleShopu). Vraťte se do nastavení SimpleShopu, zkopírujte API klíč

API klíč pro propojení

…a vložte ho do příslušného políčka v nastavení SupportBoxu. Údaje uložte. Po úspěšném propojení se v horní části stránky objeví potvrzení o aktivaci pluginu.

Vložení údajů pro propojení SimpleShopu a SupportBoxu

Více schránek v SupportBoxu

Pokud máte v SuportBoxu více schránek, výše uvedený postup použijte u každé z nich.

Zobrazení informací v SupportBoxu

Po úspěšném propojení obou systémů uvidíte v pravém panelu celkovou částku objednávek daného zákazníka a výpis pěti posledních dokladů.

Po kliknutí na čísla jednotlivých dokladů nebo odkaz „Zobrazit další objednávky“ se otevře nová záložka s vaším SimpleShop účtem, na které najdete detail dané objednávky nebo přehled všech objednávek konkrétního zákazníka.

Přehled objednávek v SupportBoxu

Související návody

Markéta Hladká

Tento návod pro vás napsala Markéta Hladká ze zákaznické podpory Redbit s. r. o.

Pečlivě a důsledně se stará o spokojenost uživatelů aplikací Vyfakturuj.cz a SimpleShop, a to téměř ve všech chvílích, kdy nekrotí smečku čítající dva jednovaječné potomky. Ráda cestuje a svými historkami dokáže rozesmát celý tým.

Chcete se k článku na něco zeptat?