Tento návod je pro službu: Vyfakturuj.cz, SimpleShop
Vystavení opravného dokladu
K faktuře vystavte opravný doklad pomocí funkce v detailu dokladu:
Systém automaticky předvyplní položky na faktuře se záporným znaménkem. Doklad případně upravte podle potřeby (např. v případě částečného storna) a uložte. U plátce DPH systém vystaví opravný daňový doklad.
Pokud byla původní faktura odeslána do EET, odešlete do EET i opravný doklad.
Storno objednávky
Jestliže k faktuře existuje objednávka, stornujte ji, opět pomocí funkce v detailu dokladu:
Uhrazení opravného dokladu
Opravný doklad označte jako uhrazený, aby se částka správně započítala do celkových součtů.
Postup v případě reklamace
Jedná-li se o reklamaci, vraťte peníze zákazníkovi na účet. Platební příkaz je nutné zadat ve vaší bance nebo se v případě platby kartou domluvit se zákazníkem, na jaký účet má být platba zaslána. Tento krok není nijak propojen se systémem.
Tento návod pro vás napsala Markéta Hladká, anděl zákaznické podpory Redbit s.r.o. Pečlivě a důsledně se stará o spokojenost uživatelů aplikací Vyfakturuj.cz a SimpleShop, a to téměř ve všech chvílích, kdy nekrotí smečku čítající dva jednovaječné potomky. Ráda cestuje a svými historkami dokáže rozesmát celý tým.
Odpověděl článek na všechny vaše otázky?