V tomto návodu najdete podrobný postup jak objednat, změnit nebo prodloužit tarif ve Vyfakturuj.cz.
POZN.: Informace jednotlivých tarifech najdete v ceníku a podrobném přehledu funkcí.
Obsah
Informace o tarifu
Aktuálně platný tarif pro svou firmu najdete v Nastavení → Tarif.
Zobrazuje se informace o aktuálně platném tarifu, informace o příští platbě a také o tom, kdy bude vystavena další objednávka tarifu.
Tarif Profi
V tarifu Profi jsou v ceně předplatného až 3 firmy. Ve svém účtu si jej objednejte u firmy, která bude pro tarif Profi hlavní firmou (= na kterou chcete vystavit fakturu za předplatné). Ostatní firmy vám jednorázově k tarifu přiřadíme.
4. a každá další firma pod stejným loginem, pro kterou chcete rovněž využít tarif Profi, může být také přiřazena ke společné fakturaci. První úhrada tarifu bude námi dofakturována separátně podle období zbývajícího do platnosti hlavního tarifu Profi. Při následné fakturaci na další období už vše probíhá automatizovaně.
POZOR! Pro přidání dalších firem k hlavní firmě s tarifem Profi nás prosím kontaktujte na info@vyfakturuj.cz.
Přiřazené firmy budou vedeny v tarifu Profi k profi a budou prodlužovány automaticky společně s tarifem Profi hlavní firmy.
Objednání prvního tarifu po zkušebním období
Během prvních 30 dnů po registraci máte k dispozici tarif Profi na zkoušku. Kdykoliv v průběhu zkušebního období si můžete vybrat tarif, se kterým chcete pokračovat. O období zdarma nepřijdete, nový tarif bude platit až od konce zkušební doby.
Pro objednání nového tarifu přejděte ve svém účtu ve Vyfakturuj.cz do Nastavení → Firma → Tarif. Klikněte na tlačítko Změnit předplatné.
Vyberte tarif, se kterým budete chtít pokračovat po konci zkušebního období.
Vyberte délku předplatného a svou volbu potvrďte.
Změna tarifu na jiný
Každá firma v účtu má ve Vyfakturuj.cz svůj vlastní tarif. Přejděte do firmy, ve které chcete tarif objednat nebo změnit a klikněte na tlačítko Změnit předplatné.
Zvolte nový tarif, na který chcete přejít. Po výběru se rozbalí druhá část tabulky, ve které vyberte, zda chcete tarif pouze změnit, nebo zda ho potřebujete zároveň i prodloužit.
Tarif lze samozřejmě změnit i na nižší než ten, který aktuálně používáte. Byla by ale škoda, abyste přišli o předplacené období a služby. Vyčkejte proto raději se změnou na konec svého aktuálního předplatného.
Změna periody vystavení tarifu
Pokud chcete zachovat stávající tarif, ale potřebujete změnit periodu vystavování objednávek tarifu, klikněte na tlačítko Změnit v sekci Informace o příští platbě.
Periodu pro automatické vystavování objednávek tarifu můžete nastavit jako roční, půlroční, čtvrtletní či měsíční. Automatické vystavení objednávky tarifu lze také zcela vypnout, jednoduše zvolíte Neprodlužovat tarif.
Další objednávka tarifu poté už nebude vystavena a po skončení předplaceného období se vás systém zeptá, jak si přejete pokračovat.
Rekapitulace objednávky
Po zvolení tarifu, délky předplatného nebo prodloužení tarifu se dole na stránce zobrazí rekapitulace vaší objednávky. Objednávku potvrďte kliknutím na tlačítko Závazně objednat.
Objednávka na vybraný tarif a období vám bude zaslána e-mailem.
Údaje pro platbu objednávky
Po odeslání objednávky najdete na stránce Tarif možnost zobrazení údajů pro platbu bankovním převodem nebo můžete pomocí tlačítka rovnou přejít na platební bránu a objednávku zaplatit kartou online.
Změna tarifu po objednání
Objednávka tarifu je závazná. Potřebujete-li ale přesto z vážných důvodů provést dodatečnou změnu, prosím kontaktujte nás.