Webinář: Umění propagace na internetu 🎥

Jak efektivně propagovat vaše produkty nebo služby na internetu se dozvíte v záznamu online panelové diskuse, které se pod vedením Martina Dostála zúčastnili marketingoví specialisté Daniel Nytra a David Zelenka.

Webinář

Otázky a odpovědi

Jaký kanál je nejefektivnější?
Jaké jsou zdroje možné návštěvnosti?
V rámci social media marketingu, když se zaměřujete na generaci Z a alfa, preferovali byste spíš TikTok nebo IG či teen Twitter?
Má smysl si najímat odborníka nebo si mám marketing radši dělat svépomocí?
A kolik taková konzultace s odborníkem na marketing stojí?
Jak začít s marketingem, když jsem na mateřské a nemám na rozhazování?
Jakým způsobem provádíte sběr dat a informací o určité cílové skupině, na kterou se následně zaměřujete?
Můžete mi ještě doporučit nějaké další zdroje (ideálně zdarma), kde se začít vzdělávat?
Jakou minimální částku byste doporučili investovat do FB reklamy v rámci dne, aby to mělo smysl?
Jak efektivně získat v začátku podnikání reference a hodnocení na Googlu nebo Seznamu?
Má smysl posílat newslettery? Jak využít stávající databázi klientů?
Jak často newslettery zasílat, abych zákazníka příliš nezahltil?
Jaká je optimální délka newsletteru, aby zákazníka neodrazoval?
Jak často promazávat databázi kontaktů?
Jaký je nejefektivnější kanál prodeje, který byste z vlastní zkušenosti doporučil pro cílovou skupinu ženy 35 - 50 let?
Jak často a po jaké době je dobré věnovat zákazníkovi péči po nákupu? Vyplatí se mu třeba po roce poslat nějakou symbolickou slevu?
Jak v začátku stanovit obchodní podmínky a GDPR, vyplatí se do nich investovat nebo si něco tzv. spatlat na koleni?

Související články

Martin Dostál

Tento webinář pro vás natočil Martin Dostál, zakladatel fakturačního systému Vyfakturuj.cz a chytrého prodejního formuláře SimpleShop. Zkušený řečník, který má za sebou mnoho přednášek a živých vysílání. Velmi rád navštěvuje nejrůznější konference a eventy. Miluje PHP, je pořadatelem kurzů přežití a jeho ostřílený humor pobaví a někdy zaskočí celý tým.

Chcete se k článku na něco zeptat?

Napište nám