Do svého účtu můžete dát přístup účetní/mu a nastavit, v jakém rozsahu bude moci s účtem pracovat. Stejně tak můžete do svého účtu přidat i uživatele, kteří s ním budou moci pracovat ve stanoveném rozsahu.
POZN.: Dostupnost funkce ve Vyfakturuj.cz si prosím ověřte v přehledu tarifů.
Obsah
Nastavení
Ve svém účtu přejděte do Nastavení → Uživatelé a sdílení.
Kolik uživatelů a účetních můžu přidat?
V tarifech Mini a Ideal můžete přidat jednu účetní/ho.
K účtu s tarifem Profi a v SimpleShopu může mít přístup celkem až 10 osob. K majiteli účtu lze tedy přidat až 9 dalších oprávnění bez ohledu na to, zda se jedná účetní nebo uživatele.
Přístup pro účetní
U přístupu pro účetní se na úvodní stránce účtu zobrazí:
- seznam firem, do kterých má účetní přístup,
- tlačítka pro rychlou cestu k seznamu faktur,
- tlačítka pro rychlou cestu k exportům do účetních programů Pohoda a Money S3,
- tlačítko pro rychlý přístup k dokladům za Vyfakturuj.cz a SimpleShop.
Podrobnosti najdete v článku Export faktur – Rychlé exporty pro účetní.
Přidání nové účetní/ho
Klikněte na tlačítko + Přidat účetní.
Zvolte Typ přístupu Účetní, vyplňte e-mail a vyberte úroveň oprávnění, kterou chcete poskytnout.
Po odeslání formuláře přijde účetní na e-mail pozvánka. Po přijetí žádosti si účetní nastaví vlastní heslo do systému.
Pozvánka zaslaná e-mailem je platná 7 dní. Po její expiraci je nutné poslat pozvánku znovu.
Přístup pro uživatele
Pro přidání nového uživatele postupujte stejně jako u přidání účetní. V nastavení jen vyberte Typ přístupu Uživatel.
Po odeslání formuláře přijde uživateli e-mailem pozvánka, která platí po dobu 7 dnů. Po přijetí žádosti si uživatel nastaví vlastní heslo do systému.
Změna úrovně přístupu
V přehledu účetních a uživatelů, kteří mají do vašeho účtu přístup, můžete kdykoliv upravit úroveň uděleného oprávnění.
POZOR! Uživatelská oprávnění firmy může spravovat pouze majitel účtu, nelze tedy tuto pravomoc předat jinému uživateli.