AffilBox – napojení

Tento návod je pro službu: SimpleShop

Affilbox-logo

Pro napojení na provizní systém AffilBox stačí na vlastní web vložit konverzní a trackovací kódy, které získáte v administraci provizního programu. Sledovat můžete i využití slevových kupónů v kombinaci s affiliate programem.

Nastavení účtu v AffilBoxu

Nejprve si založte a nastavte účet v AffilBoxu. Po dokončení nastavení se můžete pustit do propojení s účtem v SimpleShopu. Propojení je možné nastavit pouze pokud máte vlastní web.

Nastavení propojení

Na ukázku propojení AffilBoxu a SimpleShopu se můžete podívat ve webináři Jak jednoduše zvýšit prodeje díky affiliate.

  1. Na svůj web vložte prodejní formulář, který budete používat v rámci affiliate programu.
  2. V AffilBoxu si vytvořte a nastavte novou reklamní kampaň.

Získání kódů

V administraci nastavené reklamní kampaně (Reklamní kampaně → vaše reklamní kampaň → Kódy) v Affilboxu získáte trackovací kód a informace z konverzního kódu, které následně vložíte na svůj web.

AffilBox - trekovací a konverzní kód

Trackovací kód a jeho vložení do webu

Kód si zkopírujte v administraci AffilBoxu (Reklamní kampaně → vaše reklamní kampaň → Kódy → Tracking kód) a vložte ho do hlavičky webu tak, aby snímal pohyb na celém webu.

S vložením vám může pomoci např. plugin Header and Footer Script. V jeho nastavení pak trackovací kód vložte do sekce Header Scripts.

Konverzní kód

Pomocí konverzního kódu můžete sledovat konkrétní kampaň i slevové kupóny, které v jejím rámci byly využity. Slevový kód použitý v daném prodejním formuláři se načte automaticky.

Pokud slevové kupóny v SimpleShopu nevyužíváte, konverzní kód je pro vás stejný. Zároveň ale můžete stále používat i starší verzi kódu, která ještě se slevovými kódy nepracovala.

Vložení konverzního kódu do webu

Nejdříve si zkopírujte následující kód:


<!-- AffilBox + SimpleShop purchase -->
<script>
     var ab_instance = "demo.affilbox.cz";
     var ab_kampan = 16;
     window.addEventListener("message", function (e) {
         if (e.data.action !== undefined && e.data.action === "SimpleShop-purchase") {
             SimpleShopService.pauseRedirect(1000);
 window.ab_cena = e.data.payload.ecommerce.value;
 window.ab_id_transakce = e.data.payload.ecommerce.transaction_id;
 window.ab_mena = e.data.payload.ecommerce.currency;
 if (e.data.payload.ecommerce.coupon) {
window.ab_kupon = e.data.payload.ecommerce.coupon;
 }
 var script = document.createElement("script");
 script.src = "https://" + ab_instance + "/c3.js";
 document.head.appendChild(script);
 }
     });
</script>
<!-- End AffilBox + SimpleShop purchase -->

Tento kód vložte do HTML bloku na stránce, na které je umístěný prodejní formulář.

Aby kód správně fungoval, v řádcích "var ab_instance" a "var ab_kampan" nahraďte univerzální hodnoty konkrétními hodnotami pro vaši kampaň (viz níže). Nahradit je potřeba pouze hodnoty za znakem "=" (na následujícím obrázku jsou podtržené červeně).

AffilBox - údaje k nahrazení

Hodnoty najdete v administraci AffilBoxu (Reklamní kampaně → vaše reklamní kampaň → Kódy → Konverzní kód) v řádcích se stejným názvem.

Affilbox - hodnoty pro konkrétní kampaň

Otestování propojení

V AffilBox účtu v sekci Reklamní kampaně si zkopírujte URL adresu kampaně, kterou právě nastavujete.

AffilBox - URL kampaně

V anonymním okně si otevřete zkopírovanou URL adresu a udělejte testovací objednávku produktu. Pokud bylo propojení provedeno správně, v AffilBoxu v sekci Statistiky byste měli vidět nově propsanou konverzi.

Příklad – nově nastavená kampaň, do které se propsala testovací konverze:

Konverze propsaná do AffilBoxu pomocí testovací objednávky

Přenos údajů do Affilboxu

Po dokončení objednávky v SimpleShopu se údaje automaticky propíší do Affilboxu.

Každá konverze ze SimpleShopu je v Affilboxu standardně označena jako „nerozhodnutá“. Stav je nutné v administraci Affilboxu upravit ručně ve chvíli, kdy je objednávka uhrazena, příp. uplyne 14-ti denní lhůta pro vrácení zboží.

Konkrétní postup nastavení a veškeré podrobnosti najdete v návodu návodu na stránkách Affilbox.cz. V případě jakýchkoliv dotazů se prosím obraťte na zákaznickou podporu Affilboxu.

Související články

Petra Tvrdá

Tento návod pro vás napsala Petra Tvrdá ze zákaznické podpory Redbit s. r. o.

S radostí pečuje o naše zákazníky a zároveň dohlíží na vývoj a správný chod obou našich systémů. Odpočívá na túrách přírodou a u bylinkaření. Moc ráda peče všelijaké sladkosti a domácí chléb.

Chcete se k článku na něco zeptat?

Napište nám