Tento návod je pro službu: SimpleShop
Prodej fyzického zboží v SimpleShopu je vhodný pro menší počet produktů nebo variant, aby bylo zobrazení produktů v prodejním formuláři pro zákazníka dostatečně přehledné.
Přidání nového produktu
Na záložce Obecné informace vyplňte údaje o produktu a jeho cenu.
Varianty
Varianty přidejte v detailu produktu. Jednotlivé sekce lze oddělit pomocí nadpisů. Více o variantách. Ve formuláři verze 2 si můžete varianty zobrazit jako karty s většími náhledovými obrázky.
Doprava
Pro přidání souvisejících produktů nebo možností dopravy zboží použijte doplňkový prodej.
Vložit můžete jakýkoliv druh dopravy, ale přímé napojení na jednotlivé dopravce zatím nenabízíme. Nastavení dopravy může vypadat například takto.
Dobírka
Při zaslání zboží na dobírku je nutné tuto možnost dopravy uvést do prodejního formuláře také v rámci dopravy / doplňkového prodeje. Částku za dopravu navyšte o dobírečné. Zákazník pak musí správně zvolit kombinaci platební metody a dopravy.
Instrukce pro zákazníka můžete uvést do poznámky pod nadpisem doplňkového prodeje pomocí zápisu v css.
Příklad:
Zápis na novém řádku, červené písmo vel. 14px, kurzíva: <br/><span style=”font-style:italic; font-size:14px; color: red;”>Text poznámky</span> Pro výběr jiné barvy můžete použít např. Google color picker.
Zobrazení poznámky ve formuláři:
Dodací adresa
Ve formuláři pro prodej fyzického zboží má zákazník možnost zadat dodací adresu, pokud je odlišná od fakturační. Po zaškrtnutí políčka se rozbalí formulář pro vyplnění údajů.
Pro možnost zadání dodací adresy nezapomeňte zobrazit políčka pro adresu ve fakturačních údajích.
Označení vyřízené objednávky
U objednávek fyzického zboží se v seznamu objeví ikonka autíčka, díky které budete mít přehled o vyřízených a nevyřízených objednávkách.
Ikonku uvidíte také v detailu dokladu.
Stane-li se, že objednávku označíte jako odeslanou omylem, nic se neděje. Stačí zrušit označení odeslání v menu dokladu.
V Seznamu objednávek na kartě Hledat si jednoduše zobrazíte pouze neodeslané nebo pouze odeslané objednávky. Filtrovat také můžete podle data vystavení nebo úhrady, či dalších parametrů.
Tento návod pro vás napsala Markéta Hladká, anděl zákaznické podpory Redbit s.r.o. Pečlivě a důsledně se stará o spokojenost uživatelů aplikací Vyfakturuj.cz a SimpleShop, a to téměř ve všech chvílích, kdy nekrotí smečku čítající dva jednovaječné potomky. Ráda cestuje a svými historkami dokáže rozesmát celý tým.
Odpověděl článek na všechny vaše otázky?