Jak přenesu data?
Po registraci a přihlášení do vašeho účtu ve Vyfakturuj přejděte v Nastavení na Propojení → iDoklad.
Poté postupujte podle následujících instrukcí.
Co vám přeneseme
- Vydané doklady (faktury/prodej)
- Adresář
- Číselné řady
Co vám nepřeneseme
- Přijaté doklady (nákup)
- Pravidelné doklady – struktura dat je příliš odlišná od naší
Do Vyfakturuj.cz ale pravidelné faktury a náklady snadno zadáte znovu.
Import dat se nepodařil?
Pokud jste postupovali podle instrukcí a i přesto se přenos dat nepovedl, dole na stránce máte k dispozici tlačítko pro případ, že budete potřebovat přenesená data smazat a import provést znovu. Níže najdete nejčastější důvody nepodařeného importu.
Tento návod pro vás napsala Markéta Hladká, anděl zákaznické podpory Redbit s.r.o. Pečlivě a důsledně se stará o spokojenost uživatelů aplikací Vyfakturuj.cz a SimpleShop, a to téměř ve všech chvílích, kdy nekrotí smečku čítající dva jednovaječné potomky. Ráda cestuje a svými historkami dokáže rozesmát celý tým.
Odpověděl článek na všechny vaše otázky?