Ve svém internetovém bankovnictví nastavte zasílání zpráv o pohybech na účtu nebo příchozích platbách na párovací e-mailovou adresu, kterou najdete ve svém účtu ve Vyfakturuj.cz nebo SimpleShopu.
POZN.: Dostupnost automatického párování plateb pro váš tarif ve Vyfakturuj.cz ověříte v ceníku. V SimpleShopu je párování plateb dostupné bez omezení.
Nastavení
Po přihlášení do internetového bankovnictví Komerční banky otevřete Nastavení a poté v sekci Oznámení zvolte Přidání nového příjemce.
Vyplňte údaje a do políčka pro e-mail vložte adresu pro párování. Nastavení potvrďte tlačítkem Uložit.
Poté opět přejděte na hlavní stránku Nastavení a otevřete sekci Platby.
Zvolte účet, na který budou platby zasílány a vyplňte nastavení oznámení. Znovu vložte e-mailovou adresu pro párování. Po kliknutí na tlačítko Pokračovat bude nastavení uloženo.
Po dokončení nastavení se příchozí platby na vašem účtu v Komerční bance budou automaticky párovat s doklady ve Vyfakturuj.cz nebo SimpleShopu. Případné nespárované platby uvidíte v Notifikačním centru.
POZOR! Komerční banka aktuálně pracuje na nové verzi internetového bankovnictví KB+, na které své klienty postupně převádí.
KB+ umožňuje nastavit pro zprávy z banky jen jednu e-mailovou adresu. Pokud vložíte e-mailovou adresu pro párování plateb s našim systémem, nebudou vám chodit zprávy z banky na váš osobní e-mail.
Přeposílání notifikací
Poslední dobou získáváme zpětnou vazbu o tom, že banky umožňují pro zasílání notifikací o provedených platbách zadávat pouze hlavní (=kontaktní) e-mail.
Aby se notifikační e-maily zasílaly také na párovací e-mailovou adresu systému, a platby se tak v pořádku párovaly, nastavte ve své e-mailové schránce přeposílání notifikačních e-mailů z banky na tuto párovací adresu.
Podnikatelský účet KB+
U podnikatelských účtů v novém KB+ bankovnictví nelze nastavit zasílání notifikací o přijatých platbách. V tomto případě lze provést úhradu dokladu ručně.