Párování plateb – Komerční banka

Tento návod je pro službu: Vyfakturuj.cz, SimpleShop

Ve svém internetovém bankovnictví nastavte zasílání zpráv o pohybech na účtu nebo příchozích platbách na párovací e-mailovou adresu, kterou najdete ve svém účtu ve Vyfakturuj.cz nebo SimpleShopu.

POZN.: Dostupnost automatického párování plateb pro váš tarif ve Vyfakturuj.cz ověříte v ceníku. V SimpleShopu je párování plateb dostupné bez omezení.

Nastavení

Po přihlášení do internetového bankovnictví Komerční banky otevřete Nastavení a poté v sekci Oznámení zvolte Přidání nového příjemce.

Přidání nového příjemce do nastavení účtu v KB

Vyplňte údaje a do políčka pro e-mail vložte adresu pro párování. Nastavení potvrďte tlačítkem Uložit.

Vyplnění podrobností o novém příjemci

Poté opět přejděte na hlavní stránku Nastavení a otevřete sekci Platby.

Nastavení oznámení o nových platbách

Zvolte účet, na který budou platby zasílány a vyplňte nastavení oznámení. Znovu vložte e-mailovou adresu pro párování. Po kliknutí na tlačítko Pokračovat bude nastavení uloženo.

Vyplnění podrobností o oznámení o platbě

Po dokončení nastavení se příchozí platby na vašem účtu v Komerční bance budou automaticky párovat s doklady ve Vyfakturuj.cz nebo SimpleShopu. Případné nespárované platby uvidíte v Notifikačním centru.

POZOR! Komerční banka aktuálně pracuje na nové verzi internetového bankovnictví KB+, na které své klienty postupně převádí.

KB+ umožňuje nastavit pro zprávy z banky jen jednu e-mailovou adresu. Pokud vložíte e-mailovou adresu pro párování plateb s našim systémem, nebudou vám chodit zprávy z banky na váš osobní e-mail.

Přeposílání notifikací

Poslední dobou získáváme zpětnou vazbu o tom, že banky umožňují pro zasílání notifikací o provedených platbách zadávat pouze hlavní (=kontaktní) e-mail.

Aby se notifikační e-maily zasílaly také na párovací e-mailovou adresu systému, a platby se tak v pořádku párovaly, nastavte ve své e-mailové schránce přeposílání notifikačních e-mailů z banky na tuto párovací adresu.

Podnikatelský účet KB+

U podnikatelských účtů v novém KB+ bankovnictví nelze nastavit zasílání notifikací o přijatých platbách. V tomto případě lze provést úhradu dokladu ručně.

Související články

Markéta Hladká

Tento návod pro vás napsala Markéta Hladká.

Ráda relaxuje na zahradě u knihy a šálku dobrého čaje, pokud zrovna nepečuje o své dva aktivní jednovaječné potomky.

Chcete se k článku na něco zeptat?

Napište nám