Systémy Vyfakturuj.cz i SimpleShop umí příchozí platby k vašim objednávkám a fakturám párovat automaticky. Stačí si nastavit párování v internetovém bankovnictví podle postupu v návodu.
Dostupnost automatického párování plateb pro váš tarif ve Vyfakturuj.cz ověříte v ceníku. V SimpleShopu je párování plateb dostupné bez omezení.
Účet ve Vyfakturuj.cz nebo SimpleShopu je možné napojit na jakoukoliv banku, která umí posílat avízo o platbě (e-mail s informací o příchozí platbě) obsahující částku a variabilní symbol.
Obsah
Se kterými bankami je možné platby párovat?
Máme ověřeno a vyzkoušeno napojení na banky uvedené v tabulce níže.
Pro zobrazení návodu na párování s konkrétní bankou klikněte na její název.
Česká republika |
Slovenská republika |
AirBank | ČSOB |
Creditas | Fio banka |
ČSOB | Tatra Banka |
Equa bank | VÚB Banka |
Fio banka | |
Komerční banka | |
Moneta Money Bank | |
Poštovní spořitelna | |
Raiffeisen Bank | |
Sberbank | |
UniCredit Bank |
Vzhledem k formátu zasílaných e-mailů párování v současné době bohužel neumožňuje Česká spořitelna a mBank.
Jak párování funguje?
- Na faktuře nebo objednávce zákazník vidí vaše číslo bankovního účtu, na který zašle peníze.
- Jakmile vaše banka obdrží platbu, odešle e-mail s informací o příchozí platbě na naši e-mailovou adresu.
- Systém tento e-mail automaticky přečte a podle údajů v něm označí fakturu nebo objednávku jako uhrazenou.
Jediná věc, kterou musíte udělat, je dát vaší bance vědět, kam má avíza o platbě (e-mail s informací o příchozí platbě) zasílat.
Zjištění vašeho párovacího e-mailu
Ve vašem účtu ve Vyfakturuj.cz nebo SimpleShopu přejděte do Nastavení → Napojení → Banky:
Na následující stránce se zobrazí vaše e-mailová adresa pro párování. Tuto adresu zadejte do svého internetového bankovnictví. Máte-li pod svým účtem více firem, je nutné nastavit párování pro každou firmu zvlášť.