Ve svém internetovém bankovnictví nastavte zasílání zpráv o pohybech na účtu nebo příchozích platbách na párovací e-mailovou adresu, kterou najdete ve svém účtu ve Vyfakturuj.cz nebo SimpleShopu.
POZN.: Dostupnost automatického párování plateb pro váš tarif ve Vyfakturuj.cz ověříte v ceníku. V SimpleShopu je párování plateb dostupné bez omezení.
Obsah
Nastavení párovacího e-mailu v osobním účtu
Ve svém internetovém bankovnictví v UniCredit Bank otevřete Nastavení a přejděte do sekce Správa notifikací.
Vyberte vytvoření nové notifikace pro možnost Transakce.
V sekci Informace o transakcích vyberte účet, na který vám budou chodit platby. Informace nastavte pro příchozí transakce. Do políčka E-mail vložte adresu pro párování. Nastavení uložte.
Nastavení párovacího e-mailu v business účtu
Zasílání notifikací o příchozích platbách můžete nastavit také ve svém business účtu. Po přihlášení zvolte v levém menu možnost SMS a E-mail zprávy.
Vyberte Transakce a v sekci Informace o transakci nastavte účet, na který vám budou chodit platby. Informace nastavte pro příchozí transakce. Do políčka E-mail vložte adresu pro párování. Nastavení uložte.
Přeposílání notifikací
Poslední dobou získáváme zpětnou vazbu o tom, že banky umožňují pro zasílání notifikací o provedených platbách zadávat pouze hlavní (=kontaktní) e-mail.
Aby se notifikační e-maily zasílaly také na párovací e-mailovou adresu systému, a platby se tak v pořádku párovaly, nastavte ve své e-mailové schránce přeposílání notifikačních e-mailů z banky na tuto párovací adresu.
Po dokončení nastavení se příchozí platby na vašem účtu v UniCredit Bank budou automaticky párovat s doklady ve Vyfakturuj.cz nebo SimpleShopu. Případné nespárované platby uvidíte v Notifikačním centru.