Šablony e-mailů – uhrazení dokladu

Tento návod je pro službu: Vyfakturuj.cz, SimpleShop

Pomocí šablony e-mailu o uhrazení dokladu za vás systém automaticky zašle informaci o zaplacené faktuře vašemu zákazníkovi i vám.

Aby vše správně fungovalo, nezapomeňte u všech svých kontaktů v adresáři vyplnit e-mailovou adresu.

Využití šablony e-mailu o uhrazení dokladu

E-mail s informací o uhrazení dokladu můžete používat:

  • Ve Vyfakturuj.cz u všech vystavených dokladů.
  • V SimpleShopu u ručně vystavených dokladů a u pravidelných faktur k opakovaným platbám.

Šablona může sloužit k:

  • Poděkování zákazníkovi za přijatou platbu.
  • Zaslání daňového dokladu k zálohové platbě (na základě objednávky, výzvy k platbě, proformy nebo zálohové faktury). Pokud máte nastavené párování s bankou, bude celý proces probíhat automaticky a vy se nebudete muset o nic starat.
  • Informaci pro vás o uhrazeném dokladu (a zároveň přijaté platbě).

Nastavení

V Nastavení přejděte na Faktury → Nastavení e-mailů.

Nastavení e-mailů

Nastavení ve Vyfakturuj.cz

Šablony e-mailů ve Vyfakturuj.cz

Nastavení v SimpleShopu

E-mailové šablony pro ručně vystavené doklady - SimpleShop

Automatické odesílání e-mailu

Vyberte, zda chcete, aby systém e-mail odeslal, jakmile bude faktura v systému označena jako uhrazená (automaticky nebo manuálně). Zpráva může být posílána přímo odběrateli nebo pouze vám. Vlastní e-mail lze také dát do políčka Kopie nebo Skrytá kopie.

Jestliže preferujete manuální odesílání e-mailu, zaškrtněte variantu Neposílat.

Text e-mailu a proměnné

Text e-mailu, jeho titulek a adresáty můžete libovolně upravit. Jako přílohu e-mailu je možné připojit příslušný doklad v PDF. Doklad se také zobrazí po kliknutí na odkaz, který je součástí zprávy.

Proměnné v závorkách slouží k tomu, aby systém mohl automaticky vložit údaje týkající se konkrétní faktury. Vysvětlivky k proměnným najdete v dolní části stránky. Formulář uložte.

E-mail o přijetí platby

Vysvětlivky k proměnným

Pokud se chcete vrátit k původnímu znění e-mailu, klikněte na tlačítko Obnovit výchozí nastavení.

Obnovení nastavení

Manuální odesílání e-mailu

Informaci o přijetí platby můžete vašim zákazníkům také odeslat manuálně (detail dokladu → tlačítko Poslat → Poslat info o uhrazení). E-mail lze před odesláním ještě upravit.

Poslat info o uhrazení

Související články

Markéta Hladká

Tento návod pro vás napsala Markéta Hladká ze zákaznické podpory Redbit s. r. o. Píše články pro uživatele aplikací Vyfakturuj.cz a SimpleShop, a to téměř ve všech chvílích, kdy nepečuje o dva aktivní jednovaječné potomky. Ráda relaxuje na zahradě, nebo u knihy a šálku dobrého čaje.

Chcete se k článku na něco zeptat?