Časové omezení členství vám umožní prodávat klubové členství na omezenou dobu. Platnost členství může být obnovena automaticky pomocí opakovaných plateb.
Obsah
Nastavení na vašem webu
WordPress a Mioweb bez vlastních členských sekcí
Nejprve vytvořte a nastavte členské sekce na svém webu pomocí SimpleShop WP pluginu. Poté už jen stačí přiřadit zvolenou členskou sekci k produktu v SimpleShopu (viz níže).
Mioweb s vlastními členskými sekcemi
Členské sekce vytvořte a nastavte v administraci svého Miowebu. V detailu členské sekce nastavte možnost Zpřístupnit uživateli okamžitě po vstupu do členské sekce.
Časové omezení platnosti přístupu do členské sekce bude uživateli nastaveno podle podmínek zadaných u produktu v SimpleShopu (viz následující odstavec).
Nastavení v SimpleShopu
Nastavení časově omezeného členství a s ním související automatické opakované platby najdete v úpravách produktu na záložce Obecné informace.
V části Členské sekce (WordPress, Mioweb) vyberte členskou sekci a zvolte, zda bude mít neomezenou platnost, nebo členství omezte na konkrétní dobu (1 měsíc až 5 let).
Opakované automatické platby
Pokud bude členství omezené na určitou dobu, můžete využít funkci opakovaných plateb pro automatickou fakturaci předplatného. Systém při první úhradě vytvoří pravidelnou fakturu, z níž budou automaticky vystavovány doklady pro úhradu prodloužení.
POZOR! Automatická úhrada prodloužení předplatného bude fungovat pouze s platební bránou Comgate. Přes jinou platební bránu zákazník může objednávku uhradit také, stejně jako bankovním převodem, ale předplatné se z karty automaticky nestrhne! Systém tedy automaticky vystaví a pošle podklady k platbě, ale zákazník bude hradit každou platbu jednotlivě.
Platnost členství
Prodloužení
Systém automaticky pošle zákazníkovi e-mail s podklady pro uhrazení prodloužení členství. Doklad je vystaven na základě pravidelné faktury založené v systému při první objednávce členství a jsou u něj použity e-maily a upomínky z nastavení ručně vystavovaných dokladů.
Neuhrazené prodloužení
V případě neuhrazení dokladu se systém bude řídit nastavením opakovaných plateb u daného produktu.
Bez ukončení – systém bude stále vystavovat další faktury. Pokud zákazník zaplatí později, přiřadí se platba k dokladu s odpovídajícím VS. Jsou-li VS u všech dokladů stejné, přiřadí se k nejstaršímu vystavenému dokladu a členství se prodlouží k datu úhrady.
Podle data – pravidelné faktury se přestanou vystavovat v zadaný den.
Podle počtu dokladů – systém vystaví určený počet pravidelných faktur.
Zastavit při prvním neuhrazeném dokladu – jakmile zákazník fakturu pro prodloužení členství neuhradí, systém přestane doklady vystavovat. Přijde-li platba dodatečně, přiřadí se k neuhrazenému dokladu a členství se prodlouží k datu úhrady.
Ukončení členství
Jakmile zákazník neuhradí doklad na prodloužení členství, nebude přístup do členské sekce na webu prodloužen. Členství můžete také ukončit ručně tak, že pozastavíte vystavování dalších dokladů na prodloužení v sekci Pravidelné faktury.
Ukončení členství v případě storna objednávky
Pokud dojde ke stornu už uhrazené objednávky členství, je nutná ruční úprava přímo na webu.