Online prodej (SimpleShop)

Omezení doby členství a opakované platby

Tento návod je pro službu: SimpleShop

Časové omezení členství vám umožní prodávat klubové členství na omezenou dobu. Platnost členství může být obnovena automaticky pomocí opakovaných plateb.

Pro časové omezení přístupu na stránky budete potřebovat SimpleShop plugin pro WordPress. Pokud ho ještě nepoužíváte, je možné ho nainstalovat přímo z knihovny WordPressu.

Nastavení časově omezeného členství a s ním související automatické opakované platby najdete v detailu produktu na záložce Obecné informace.

Uvítáme jakoukoliv zpětnou vazbu, která přispěje k doladění a vylepšení této funkce.

Časové omezení

K vybrané členské sekci zvolte, zda bude mít neomezenou platnost, nebo členství omezte na konkrétní dobu (1 měsíc – 5 let).

Nastavení platnosti opakovaných plateb

Časové omezení členství – MioWeb

Pokud používáte šablonu MioWeb ve verzi Lite (Start), je potřeba členské sekce vytvořit a nastavit pomocí SimpleShop WP pluginu.

U stránek na šabloně MioWeb 3.0 nastavte v detailu členské sekce možnost Zpřístupnit uživateli okamžitě po vstupu do členské sekce:

Nastavení členství v MioWebu pro opakované platby

Další nastavení není potřeba, časové omezení platnosti přístupu do členské sekce bude uživateli nastaveno podle podmínek zadaných u produktu v SimpleShopu.

Opakované automatické platby

Pokud bude členství omezené na určitou dobu, můžete využít funkci opakovaných plateb pro automatickou fakturaci předplatného. Systém při první úhradě vytvoří pravidelnou objednávku, na které bude použita stejná platební metoda, kterou byla provedena první platba. Objednávka pak bude zákazníkovi automaticky zaslána vždy v termínu vypršení předplatného. Po jejím uhrazení bude členství v sekci prodlouženo.

Pozn.: Automatická úhrada prodloužení předplatného bude fungovat pouze s platební bránou ComGate. Přes jinou platební bránu zákazník může objednávku uhradit také, stejně jako bankovním převodem, ale předplatné se z karty automaticky nestrhne! Systém tedy automaticky vystaví a pošle podklady k platbě, ale zákazník bude hradit každou platbu jednotlivě.

Podmínky nastavte v části Opakované platby. Nezapomeňte vyplnit částku, která bude účtována za prodloužení členství, jinak systém pravidelnou objednávku nevytvoří.

Nastavení podmínek pro opakované platby

Automatické stržení částky za prodloužení předplatného si můžete nastavit pomocí online platby kartou přes platební bránu ComGate. V nastavení platební brány je nutné opakované platby aktivovat v nastavení účtu.

Pozn.: Automatická úhrada prodloužení předplatného bude fungovat pouze s platební bránou ComGate. Přes jinou platební bránu zákazník může objednávku uhradit také, stejně jako klasicky bankovním převodem, ale předplatné se z karty automaticky nestrhne! Systém tedy automaticky vystaví a pošle podklady k platbě, ale zákazník bude hradit každou platbu jednotlivě.

V SimpleShopu pak v nastavení platební metody (ComGate – platba kartou) vyberte variantu „ANO – mám aktivovanou možnost opakovaných plateb u ComGate“.

Aktivace opakovaných plateb u ComGate

Detaily pravidelné objednávky můžete upravit v sekci Pravidelné faktury:

Pravidelné faktury za prodloužení členství

U objednávek hrazených bankovním převodem je vhodné upravit datum založení pravidelného dokladu, aby ho zákazník dostal s předstihem a nedocházelo k zbytečné prodlevě a znepřístupnění stránek.

Úprava pravidelného dokladu pro prodloužení členství

Upozornění na úhradu prodloužení

Systém automaticky pošle zákazníkovi e-mail s podklady pro uhrazení prodloužení členství. Faktura je vystavena na základě pravidelné faktury založené v systému při první objednávce členství a jsou u ní použity e-maily a upomínky z nastavení ručně vystavovaných dokladů.

Šablony e-mailů a upomínek pro pravidelné faktury

Trial

Částku na pravidelné objednávce lze nastavit samostatně, což je praktické pro nabídku „trial“ verzí produktů. První platba tak může být v jiné výši než následné prodloužení členství.

Nastavení ceny za prodloužení členství

Markéta Hladká
Tento návod pro vás napsala Markéta Hladká, anděl zákaznické podpory Redbit s.r.o. Pečlivě a důsledně se stará o spokojenost uživatelů aplikací Vyfakturuj.cz a SimpleShop, a to téměř ve všech chvílích, kdy nekrotí smečku čítající dva jednovaječné potomky. Ráda cestuje a svými historkami dokáže rozesmát celý tým.


Vyřešilo to váš problém?

Total 0 Votes
0

Co bysme mohli podle vás zlepšit?

+ = Verify Human or Spambot ?