Mioweb 3.0 – propojení

7. listopadu 2020

Tento návod je pro službu: SimpleShop

V Miowebu s členskými sekcemi můžete pomocí propojení přes API jednoduše vkládat prodejní formuláře SimpleShop do vašich stránek a také využít funkce pro správu členství, které oba systémy nabízejí. Tento typ propojení je obvykle dostupný pro Mioweb šablony ve verzi 3.0 a vyšší.

Tento návod není určen pro Mioweb Start, Mioweb Lite, Mioweb se šablonou 2.0 a další verze Miowebu, které neumožňují vytváření vlastních členských sekcí. Pro tyto verze Miowebu najdete instrukce v návodu na propojení se SimpleShopem pomocí WP pluginu.

Nastavení propojení

Propojení Miowebu a SimpleShopu snadno nastavíte pomocí údajů pro propojení, které najdete v nastavení SimpleShopu. Údaje vložíte do nastavení Miowebu podle postupu uvedeného níže.

Údaje pro propojení v SimpleShopu

Ve svém účtu v SimpleShopu v Nastavení → Napojení → Jiné systémy – WordPress/Mioweb najdete údaje pro propojení (e-mail a API klíč). Stránku si zatím nechte otevřenou, údaje budete potřebovat v dalších krocích.

E-mail a API klíč pro propojení SimpleShopu s Miowebem

Nastavení v Miowebu

Ve svém Miowebu otevřete nastavení webu a sekci Propojení aplikací v levém panelu.

Nastavení Miowebu - propojení aplikací

V sekci Propojení aplikací klikněte na Prodej a fakturace a poté na záložku SimpleShop.

Mioweb - propojení se SimpleShopem v sekci Prodej a fakturace

Do políček Přihlašovací e-mail a SimpleShop API klíč vložte údaje pro propojení, které jste si zkopírovali z nastavení SimpleShopu (viz výše). Nastavení uložte.

Vložení údajů pro propojení do Miowebu

Kontrola propojení v Miowebu

Po uložení údajů se pravděpodobně dostanete na stránku Miowebu, kterou jste měli naposledy otevřenou. Znovu proto klikněte v levém panelu na sekci Prodej a fakturace a poté na záložku SimpleShop. Pokud došlo k úspěšnému propojení, u stavu spojení byste měli vidět zelený text “Připojeno”.

Mioweb - úspěšné propojení se SimpleShopem

Kontrola propojení v SimpleShopu

V SimpleShopu pak po obnovení stránky WordPress/Mioweb najdete nový záznam v seznamu propojených webů:

Záznam v SimpleShopu o úspěšně propojeném webu

Řešení problémů

Pokud máte vytvořeny členské sekce v Miowebu i správně nastaveno propojení se SimpleShopem a členské sekce nejsou v SimpleShopu u produktu vidět, zkuste:

1) Znovu načíst seznam členských sekcí v SimpleShopu.

nacteni-clenskych-sekci

2) Ověřit, zda propojení neblokuje některý plugin, který máte na svých stránkách nainstalovaný. Nejjednodušší je vypnout všechny pluginy, postupně je opět zapínat a kontrolovat, zda se členské sekce v SimpleShopu načetly.

Více úrovní členských sekcí

Propojení s více úrovněmi členských sekcí v Miowebu (podsekcemi) není možné. Produkty v SimpleShopu je možné napojit pouze na hlavní členské sekce Miowebu. V případě, že máte v Miowebu podsekce vytvořené, může v některých případech dojít k potížím s přihlašováním uživatelů do sekcí.

Související návody

Markéta Hladká
Tento návod pro vás napsala Markéta Hladká, anděl zákaznické podpory Redbit s.r.o. Pečlivě a důsledně se stará o spokojenost uživatelů aplikací Vyfakturuj.cz a SimpleShop, a to téměř ve všech chvílích, kdy nekrotí smečku čítající dva jednovaječné potomky. Ráda cestuje a svými historkami dokáže rozesmát celý tým.


Odpověděl článek na všechny vaše otázky?

Total 1 Votes
1

Tell us how can we improve this post?

+ = Verify Human or Spambot ?