SimpleShop WP plugin – nejčastější otázky

Tento návod je pro službu: SimpleShop, SimpleTicket

Co dělat v případě potíží se SimpleShop pluginem pro WordPress nebo členskými sekcemi? Připravili jsme pro vás přehled obvyklých problémů, na které můžete při nastavení členských sekcí narazit.

V samostatném článku najdete informace ohledně nastavení členských sekcí vytvořených na šabloně MioWeb. U MioWebu ve verzi Lite (Start), který neumožňuje vytváření vlastních členských sekcí, je potřeba použít propojení se SS přes WP plugin a členské sekce vytvořit v něm. Více informací najdete již brzy v samostatném návodu.

Kompatibilita pluginu s WordPressem a PHP

Kompatibilní verze PHP a WordPressu najdete u SimpleShop pluginu v přehledu pluginů po kliknutí na odkaz Zobrazit podrobnosti.

Zobrazení podrobných informací o SS pluginu

Zobrazí se informace o nejnižší požadované verzi PHP, WordPressu a také verze WordPressu, do které je plugin otestován z hlediska vzájemné kompatibility.

Kompatibilita SimpleShop pluginu

Instalace pluginu se nezdařila

Pro správnou funkčnost pluginu je potřeba mít na vašem webu nainstalovanou:

  • Dostatečně aktuální verzi PHP – informaci o verzi PHP na vašem webu získáte od svého webhostingu.
  • Nejnovější verzi WP pluginu – zkontrolujte, zda používáte poslední dostupnou verzi pluginu a zda na vašem webu z minulosti nezůstala některá ze starších verzí. V takovém případě je nutné všechny starší verze smazat.

Nenačítají se členské sekce u produktu v SimpleShopu

1) Obnovte seznam členských sekcí u produktu:

2) Zkontrolujte, zda máte nainstalovanou aktuální verzi pluginu.

3) Zkontrolujte propojení pluginu v Nastavení → Propojení → Jiné systémy – WordPress:

4) Pokud máte stránky zatím ve výstavbě, členské sekce se v SimpleShopu pravděpodobně zobrazovat nebudou. Propojení je potřeba otestovat až po spuštění webu.

Nevytvořil se nový uživatel

Zkontrolujte, zda máte správně propojené stránky se svým účtem v SimpleShopu. Problémem může např. být změna protokolu z http na https. V takovém případě je nutné původní napojení na http úplně smazat a k produktům napojit pouze členské sekce na protokolu https.

Přihlašovací údaje

Uživatel je vytvořen ve WP, ale nedorazil mu e-mail s přihlašovacími údaji. Pokud je e-mail odeslán z vašich stránek, ale nedorazí k zákazníkovi, bude problém pravděpodobně na straně zákazníka. E-mail může spadnout např. do spamu. Pro sledování odchozích e-mailů z WP si nainstalujte plugin WP Mail Log (najdete ho ve WP v knihovně pluginů).

Pokud uživateli přijdou přihlašovací údaje, ale místo hesla je pouze odkaz na jeho změnu, důvodem je to, že uživatel je již na vašich stránkách založen a obdržel tedy už v minulosti přístupové údaje a heslo.

Odkaz místo nového hesla

WordPress posílá heslo pouze zcela novému uživateli. Pokud už je uživatel založen, dostane v přihlašovacích údajích odkaz na případnou změnu hesla, které mu bylo vygenerováno v minulosti. Podle zkušeností některých našich zákazníků může obnovu hesla pomocí odkazu blokovat např. plugin Theme My Login. V takovém případě je potřeba tento (nebo případně jiný konfliktní) plugin odstranit.

Návštěvník se po přihlášení dostal do administrace

1) V nastavení pluginu můžete určit stránku, na kterou se uživatel dostane po přihlášení:

2) V e-mailu pro nového uživatele nastavte přesměrování na rozcestník nebo jinou požadovanou stránku.

Nenašli jste odpověď na svůj konkrétní problém? Pošlete nám podklady na info@simpleshop.cz, rádi vám s řešením pomůžeme.

Markéta Hladká
Tento návod pro vás napsala Markéta Hladká, anděl zákaznické podpory Redbit s.r.o. Pečlivě a důsledně se stará o spokojenost uživatelů aplikací Vyfakturuj.cz a SimpleShop, a to téměř ve všech chvílích, kdy nekrotí smečku čítající dva jednovaječné potomky. Ráda cestuje a svými historkami dokáže rozesmát celý tým.


Vyřešilo to váš problém?

Total 0 Votes
0

Co bychom podle vás mohli zlepšit?

+ = Verify Human or Spambot ?