SimpleShop WP plugin – nejčastější otázky

7. listopadu 2020

Tento návod je pro službu: SimpleShop

Co dělat v případě potíží se SimpleShop pluginem pro WordPress nebo členskými sekcemi? Připravili jsme pro vás přehled obvyklých problémů, na které můžete při nastavení členských sekcí narazit.

Tento návod je určen pro weby používající WordPress, Mioweb, Mioweb Start (Lite) a Mioweb se šablonou 2.0. Máte-li Mioweb Business se šablonou 3.0, podívejte se na tento návod na propojení.

Kompatibilita pluginu s WordPressem a PHP

Kompatibilní verze PHP a WordPressu najdete u SimpleShop pluginu v přehledu pluginů po kliknutí na odkaz Zobrazit podrobnosti.

Zobrazení podrobných informací o SS pluginu

Zobrazí se informace o nejnižší požadované verzi PHP, WordPressu a také verze WordPressu, do které je plugin otestován z hlediska vzájemné kompatibility.

Kompatibilita SimpleShop pluginu

Instalace pluginu se nezdařila

Pro správnou funkčnost pluginu je potřeba mít na vašem webu nainstalovanou:

  • Dostatečně aktuální verzi PHP – informaci o verzi PHP na vašem webu získáte od svého webhostingu.
  • Nejnovější verzi WP pluginu – zkontrolujte, zda používáte poslední dostupnou verzi pluginu a zda na vašem webu z minulosti nezůstala některá ze starších verzí. V takovém případě je nutné všechny starší verze smazat.

Nenačítají se členské sekce u produktu v SimpleShopu

1) Obnovte seznam členských sekcí u produktu:

Nacteni-clenskych-sekci

2) Zkontrolujte, zda máte nainstalovanou aktuální verzi pluginu.

3) Zkontrolujte propojení pluginu v Nastavení → Propojení → Jiné systémy – WordPress:

wp-propojeni

4) Pokud máte stránky zatím ve výstavbě, členské sekce se v SimpleShopu pravděpodobně zobrazovat nebudou. Propojení je potřeba otestovat až po spuštění webu.

Nevytvořil se nový uživatel

Zkontrolujte, zda máte správně propojené stránky se svým účtem v SimpleShopu. Problémem může např. být změna protokolu z http na https. V takovém případě je nutné původní napojení na http úplně smazat a k produktům napojit pouze členské sekce na protokolu https.

Vytváření nových uživatelů také může blokovat některý z bezpečnostních pluginů, které máte na webu nainstalované. Zkuste proto vypnout všechny pluginy a poté je postupně opět zapínat, abyste zjistili, který z pluginů může problém způsobovat.

Přihlašovací údaje

Uživatel je vytvořen ve WP, ale nedorazil mu e-mail s přihlašovacími údaji. Pokud je e-mail odeslán z vašich stránek, ale nedorazí k zákazníkovi, bude problém pravděpodobně na straně zákazníka. E-mail může spadnout např. do spamu. Pro sledování odchozích e-mailů z WP si nainstalujte plugin WP Mail Log (najdete ho ve WP v knihovně pluginů).

Pokud uživateli přijdou přihlašovací údaje, ale místo hesla je pouze odkaz na jeho změnu, důvodem je to, že uživatel je již na vašich stránkách založen a obdržel tedy už v minulosti přístupové údaje a heslo.

U některých verzí WordPressu je možné z profilu uživatele v administraci vašich stránek vygenerovat nové heslo a znovu odeslat uživateli přihlašovací údaje, obvykle pomocí tlačítka “Generovat nové heslo” a zaškrtávacího políčka “Odeslat údaje uživateli”. Jestliže takovou možnost v profilu uživatele nevidíte, je nutné údaje odeslat ručně e-mailem.

Odkaz místo nového hesla

WordPress posílá heslo pouze zcela novému uživateli. Pokud už je uživatel založen, dostane v přihlašovacích údajích odkaz na případnou změnu hesla, které mu bylo vygenerováno v minulosti. Podle zkušeností některých našich zákazníků může obnovu hesla pomocí odkazu blokovat např. plugin Theme My Login. V takovém případě je potřeba tento (nebo případně jiný konfliktní) plugin odstranit.

Návštěvník se po přihlášení dostal do administrace

V nastavení pluginu nebo v e-mailu pro nového uživatele nastavte přesměrování na rozcestník nebo jinou požadovanou stránku.

Neodesílají se e-maily s postupně zveřejňovanými stránkami

Aby se správně odesílaly e-maily ke stránkám, u kterých máte nastaveno zveřejnění v počtu dnů od registrace nebo v konkrétním období, je nutné, aby v daném dnu byla na webu nějaká aktivita (někdo ho navštívil).

Pravidelná aktivita na webu se dá zajistit pomocí tzv. cronu, který si můžete na web nainstalovat z knihovny WordPressu. Můžete použít např. tyto pluginy:

V nastavení cronu použijte tento hook: ssc_send_user_has_access_to_post_notification

Nenašli jste odpověď na svůj konkrétní problém? Pošlete nám podklady na info@simpleshop.cz, rádi vám s řešením pomůžeme.

Markéta Hladká
Tento návod pro vás napsala Markéta Hladká, anděl zákaznické podpory Redbit s.r.o. Pečlivě a důsledně se stará o spokojenost uživatelů aplikací Vyfakturuj.cz a SimpleShop, a to téměř ve všech chvílích, kdy nekrotí smečku čítající dva jednovaječné potomky. Ráda cestuje a svými historkami dokáže rozesmát celý tým.


Odpověděl článek na všechny vaše otázky?

Total 0 Votes
0

Tell us how can we improve this post?

+ = Verify Human or Spambot ?