Tento návod je pro službu: SimpleShop
Chcete získávat e-mailové upozornění na každou objednávku, která vám přijde? Nebo třeba na každou platbu? Stačí si jen pomocí tohoto návodu nastavit zasílání e-mailů v SimpleShopu.
V nastavení vašeho SimpleShopu naleznete položku “Nastavení e-mailů + automatické upomínky” a tam vyberete, kdy chcete informaci dostávat.
Upozornění na objednávky
Budete-li chtít dostávat upozornění na objednávky placených produktů, vyberte 1. variantu.
Do políčka “Skrytá kopie” napište svou e-mailovou adresu. Přijde vám tedy stejný e-mail jako zákazníkovi se všemi potřebnými informacemi.
Stejně si můžete nastavit i upozornění na objednávky produktů, které jsou zdarma.
Upozornění na příchozí platby
Když vám přijde objednávka, tak ještě nemáte úplně vyhráno. Je důležité, aby i zákazník za ni zaplatil. O tom se můžete jednoduše dozvědět stejným způsobem – nastavíte si také zasílání upozornění na e-mail.
Nastavení naleznete na stejném místě jako u předchozí možnosti, jen otevřete šablonu “Uhrazení objednávky“.
A to je vše! Nyní stačí jen prodávat. Před zahájením prodeje doporučujeme si vše vyzkoušet pomocí testovací objednávky.
Tento návod pro vás napsal Jindřich Bobek, důležitý a výkonný článek systému zákaznické podpory Redbit s.r.o. (Vyfakturuj.cz, SimpleShop, SimpleTicket). Vedle spolehlivé péče o uživatele si poradí i s vylepšováním aplikací samotných.
Odpověděl článek na všechny vaše otázky?