SendinBlue – napojení

17. června 2021

Tento návod je pro službu: SimpleShop

Pomocí propojení e-mailingového nástroje SendinBlue se SimpleShopem budou vaši zákazníci automaticky řazeni do seznamů pro snazší cílení e-mailových kampaní. Můžete si vytvořit jeden seznam pro zákazníky, kteří si produkt objednali, další pro ty, kteří ho uhradili, a dále s nimi pak pracovat.

Jak získat API klíč v SendinBlue

Po přihlášení do svého účtu v SendinBlue klikněte v pravém horním rohu na název vaší firmy a poté zvolte možnost SMTP & API.

SendinBlue dashboard

Na dlaždici API keys se vám zobrazí výchozí API klíč, který zkopírujte a zadejte ve svém účtu v SimpleShopu (ukázáno níže).

SendinBlue API klíč

DOPORUČENÍ: Pokud máte tento API klíč využitý už v jiné službě, doporučujeme vytvořit nový API klíč speciálně pro SimpleShop (z bezpečnostních důvodů).

Jak nastavit propojení v SimpleShopu

Ve svém SimpleShop účtu přejděte na Nastavení → Napojení → E-mailingové nástroje → SendinBlue.

SendinBlue - napojení

SendinBlue

Vyplňte zkopírovaný API klíč do příslušného políčka a formulář uložte. A to je vše! :-)

SimpleShop SendinBlue

Nastavení výchozích seznamů

Po uložení API klíče se na stránce zobrazí políčka pro výběr seznamů, do kterých se mají ukládat e-maily zákazníků po objednání a po uhrazení produktu. Seznamy vytvořte v SendinBlue (Campaigns → Lists) a poté je nastavte v SimpleShopu tak, jak potřebujete. Toto nastavení je výchozí pro všechny produkty.

Výběr seznamů pro konkrétní produkt

U každého produktu pak výběr seznamů můžete upravit. Políčka pro výběr seznamů najdete v Detailu produktu → Upravit → Upravit produkt → záložka Ostatní.

Výběr seznamu u checkboxu (GDPR)

Kontakt můžete uložit do samostatného seznamu i v návaznosti na zaškrtnutý checkbox, který se zobrazí pod prodejním formulářem.

Výběr seznamu v e-mailingu u checkboxu

Odesílané údaje

Do SendinBlue systém odesílá jméno, příjmení, společnost, e-mail a telefon zákazníka. Pole pro vyplnění údajů je třeba mít nastavené v prodejním formuláři v části Fakturační údaje nebo v rámci prodeje na jméno.

Pro přenos telefonního čísla je nutné, aby zákazník zadal správnou předvolbu. Jinak se kontakt naimportuje bez telefonního čísla.

Markéta Hladká
Tento návod pro vás napsala Markéta Hladká, anděl zákaznické podpory Redbit s.r.o. Pečlivě a důsledně se stará o spokojenost uživatelů aplikací Vyfakturuj.cz a SimpleShop, a to téměř ve všech chvílích, kdy nekrotí smečku čítající dva jednovaječné potomky. Ráda cestuje a svými historkami dokáže rozesmát celý tým.


Odpověděl článek na všechny vaše otázky?

Total 1 Votes
1

Tell us how can we improve this post?

+ = Verify Human or Spambot ?

Štítky: