Tento návod je pro službu: SimpleShop
Pomocí propojení e-mailingového nástroje SendinBlue se SimpleShopem budou vaši zákazníci automaticky řazeni do seznamů pro snazší cílení e-mailových kampaní. Můžete si vytvořit jeden seznam pro zákazníky, kteří si produkt objednali, další pro ty, kteří ho uhradili, a dále s nimi pak pracovat.
Jak získat API klíč v SendinBlue
Po přihlášení do svého účtu v SendinBlue vyberte v levém menu API & Forms.
Na dlaždici API klikněte na tlačítko Manage Your Keys.
Zobrazí se vám API klíč, který si zkopírujte a zadejte ve svém účtu v SimpleShopu. Pokud se zobrazí API klíčů více (v2, v3), použijte verzi 2 (v2).
Jak nastavit propojení v SimpleShopu
Ve svém SimpleShop účtu přejděte na Nastavení → Propojení → SendinBlue.
Vyplňte zkopírovaný API klíč do příslušného políčka a formulář uložte. A to je vše! :-)
Nastavení výchozích seznamů
Po uložení API klíče se na stránce zobrazí políčka pro výběr seznamů, do kterých se mají ukládat e-maily zákazníků po objednání a po uhrazení produktu. Seznamy vytvořte v SendinBlue (Campaigns → Lists) a poté je nastavte v SimpleShopu tak, jak potřebujete. Toto nastavení je výchozí pro všechny produkty.
Výběr seznamů pro konkrétní produkt
U každého produktu pak výběr seznamů můžete upravit. Políčka pro výběr seznamů najdete v Detailu produktu → Upravit → Upravit produkt → záložka Ostatní.
Výběr seznamu u checkboxu (GDPR)
Kontakt můžete uložit do samostatného seznamu i v návaznosti na zaškrtnutý checkbox, který se zobrazí pod prodejním formulářem.
Odesílané údaje
Do SendinBlue systém odesílá jméno, příjmení, společnost a e-mailovou adresu zákazníka za podmínky, že jsou tato pole nastavena v prodejním formuláři v části Fakturační údaje nebo v rámci prodeje na jméno.
Tento návod pro vás napsala Markéta Hladká, anděl zákaznické podpory Redbit s.r.o. Pečlivě a důsledně se stará o spokojenost uživatelů aplikací Vyfakturuj.cz a SimpleShop, a to téměř ve všech chvílích, kdy nekrotí smečku čítající dva jednovaječné potomky. Ráda cestuje a svými historkami dokáže rozesmát celý tým.
Odpověděl článek na všechny vaše otázky?