Co uvidí zákazník, jakmile si objedná váš produkt? A jak stránku po objednání můžete upravit? To vše se dozvíte v tomto návodu.
Obsah
Stránka po objednání a její funkce
Tato stránka se zákazníkovi zobrazí ve chvíli, kdy v prodejním formuláři klikne na tlačítko pro odeslání formuláře.
Mohou na ní být zobrazeny informace o úspěšném provedení objednávky, instrukce k platbě a další.
Nastavení stránky
Stránku přizpůsobíte v úpravě konkrétního produktu v záložce Stránka po objednání.
Textace hlavního nadpisu a tlačítka pro pokračování
Podle potřeby upravte text hlavního nadpisu, který se zákazníkovi zobrazí po provedení objednávky.
Upravit lze také text tlačítka, které zákazníka dovede na stránku po uhrazení. Tlačítko se zobrazí po provedení úhrady.
QR kód na stránce po objednání
QR kód se na stránku po objednání generuje v případě, kdy zákazník zvolí platbu bankovním převodem.
Pokud vám zobrazení QR kódu nevyhovuje, například z důvodu jeho formátu, můžete QR kód skrýt.
POZN.: Z praxe jsme zjistili, že některé zahraniční banky
nepodporují formát QR kódu, který používá náš systém. V EU existují 2 formáty a ten, který používá SimpleShop, je obvyklejší.
Texty na stránce po objednání
Na stránku po objednání lze doplnit také další texty, případně obrázky a odkazy.
Co uvidí zákazník?
Na stránce po objednání se zákazníkovi zobrazí informace k provedené objednávce, včetně jejího stavu (objednávka byla přijata, čeká na platbu, je stornovaná…).
Vlastní stránka po objednání
Po dokončení objednávky můžete zákazníka přesměrovat i na libovolnou vlastní stránku. URL adresu stránky vložte do políčka URL po objednání v úpravách produktu na záložce Ostatní.
V případě, že zákazník zvolí online platbu (např. kartou), bude na tuto stránku přesměrován po uhrazení.