Stránka po objednání

Tento návod je pro službu: SimpleShop

Co uvidí zákazník, jakmile si objedná váš produkt? A jak stránku po objednání můžete upravit? To vše se dozvíte v tomto návodu.

Stránka po objednání a její funkce

Tato stránka se zákazníkovi zobrazí ve chvíli, kdy v prodejním formuláři klikne na tlačítko pro odeslání formuláře.

Mohou na ní být zobrazeny informace o úspěšném provedení objednávky, instrukce k platbě a další.

Nastavení stránky

Stránku přizpůsobíte v úpravě konkrétního produktu v záložce Stránka po objednání.

Textace hlavního nadpisu a tlačítka pro pokračování

Podle potřeby upravte text hlavního nadpisu, který se zákazníkovi zobrazí po provedení objednávky.

Upravit lze také text tlačítka, které zákazníka dovede na stránku po uhrazení. Tlačítko se zobrazí po provedení úhrady.

Stránka po objednání

QR kód na stránce po objednání

QR kód se na stránku po objednání generuje v případě, kdy zákazník zvolí platbu bankovním převodem.

Pokud vám zobrazení QR kódu nevyhovuje, například z důvodu jeho formátu, můžete QR kód skrýt.

POZN.: Z praxe jsme zjistili, že některé zahraniční banky nepodporují formát QR kódu, který používá náš systém. V EU existují 2 formáty a ten, který používá SimpleShop, je obvyklejší.

Zobrazení QR kódu na stránce

Texty na stránce po objednání

Na stránku po objednání lze doplnit také další texty, případně obrázky a odkazy.

Texty na stránce po objednání

Co uvidí zákazník?

Na stránce po objednání se zákazníkovi zobrazí informace k provedené objednávce, včetně jejího stavu (objednávka byla přijata, čeká na platbu, je stornovaná…).

Podoba stránky po objednání

Vlastní stránka po objednání

Po dokončení objednávky můžete zákazníka přesměrovat i na libovolnou vlastní stránku. URL adresu stránky vložte do políčka URL po objednání v úpravách produktu na záložce Ostatní.

V případě, že zákazník zvolí online platbu (např. kartou), bude na tuto stránku přesměrován po uhrazení.

Vlastni_stranka_po_objednani

Související články

Petra Zajíc Czabeová

Tento návod pro vás napsala Petra Zajíc Czabeová ze zákaznické podpory Redbit s. r. o.

Petra je pisálek se vším všudy. Pokud zrovna neskládá slova na papír, pečuje o uživatele našich aplikací. Volné chvíle věnuje své francouzské buldočce Olivii, zásobuje byt kytkami a peče nejen koláče.

Chcete se k článku na něco zeptat?

Napište nám