Jedním z e-mailingových nástrojů, které je možné propojit se SimpleShopem, je český Ecomail. Připravili jsme pro vás podrobný návod, jak napojení nastavit.
Obsah
Získání API klíče z Ecomailu
Přihlaste se do svého účtu v Ecomailu a otevřete si správu účtu. V levém menu klikněte na sekci „Integrace“.
Na stránce se zobrazí API klíč, který budete potřebovat pro propojení.
Propojení se SimpleShopem
Ve svém účtu v SimpleShopu otevřete Nastavení → Napojení → E-mailingové nástroje → Ecomail.
Zkopírujte API klíč z Ecomailu a vložte ho do políčka v SimpleShopu. Uložte.
Nastavení výchozích seznamů
Po uložení údajů se zobrazí možnost nastavení výchozích seznamů pro ukládání e-mailů zákazníků, kteří objednali a uhradili vaše produkty. Seznamy v Ecomailu vytvoříte na záložce Kontakty → tlačítko Nový seznam kontaktů.
Nastavení u produktů
Seznamy pro konkrétní produkt
Seznamy můžete pro každý produkt nastavit samostatně. Výběr seznamů najdete u každého produktu v Detailu produktu → Upravit → Upravit produkt → záložka Ostatní.
Štítky pro konkrétní produkt
Pomocí štítků můžete snadno odlišit prodeje z jednotlivých formulářů, aniž byste pro ně vytvářeli v Ecomailu samostatné seznamy. Štítků můžete nastavit libovolný počet, stačí jednotlivé štítky oddělit čárkou.
V Ecomailu se štítky zobrazí u daného kontaktu a můžete s nimi dále pracovat.
Výběr seznamu u checkboxu (GDPR)
Kontakt můžete uložit do samostatného seznamu i v návaznosti na zaškrtnutý checkbox, který se zobrazí pod prodejním formulářem. Více o právních náležitostech nastavení checkboxů najdete v článku Všeobecné obchodní podmínky a GDPR nejen pro e-shopy.
Prodej na jméno
Údaje z prodeje na jméno je také možné zapsat do seznamů v Ecomailu. Více informací najdete v návodu Prodej na jméno.
Odesílané údaje
Do Ecomailu systém odesílá jméno, příjmení, společnost, e-mail a telefon zákazníka. Pole pro vyplnění údajů je třeba mít nastavené v prodejním formuláři v části Fakturační údaje nebo v rámci prodeje na jméno.