Mobilní aplikace Vyfakturuj.cz – instalace a nastavení

Tento návod je pro službu: Vyfakturuj.cz

S mobilní aplikací Vyfakturuj.cz můžete fakturovat opravdu kdekoliv. Podívejte se, jak aplikaci stáhnout, nainstalovat a jak s ní pracovat.

POZN.: Aplikace je dostupná zdarma pro operační systémy Android, iOS i Huawei ve všech placených tarifech Vyfakturuj.cz.

Instalace mobilní aplikace Vyfakturuj.cz

Aplikace pro Android

Aplikace pro mobilní telefony a tablety s operačním systémem Android je ke stažení na GooglePlay.

Aplikace pro iOS

Aplikace pro iPad a iPhone je ke stažení v App Store.

Aplikace pro Huawei

Aplikace pro Huawei je ke stažení na Huawei AppGallery.

Dostupnost aplikace

Aplikace je dostupná pro zkušební tarif Profi na zkoušku a všechny placené tarify ve Vyfakturuj.cz. Pro plnou funkčnost aplikace je nutné, abyste měli včas uhrazenou objednávku na prodloužení tarifu a byli připojeni na internet.

Přihlášení do aplikace

Přihlásit se můžete pomocí loginu a hesla nebo načtením QR kódu z webové aplikace Vyfakturuj.cz.

Přihlášení pomocí přihlašovacích údajů

Přihlášení do aplikace funguje úplně stejně, jako když se přihlašujete do svého účtu ve Vyfakturuj.cz na svém počítači.

Přihlášení do mobilní aplikace Vyfakturuj.cz pomocí přihlašovacích údajů

Přihlášení pomocí QR kódu

Přihlásit se můžete také pomocí QR kódu. QR kód pro párování najdete ve svém účtu ve Vyfakturuj.cz v Nastavení → Napojení → Propojená zařízení po kliknutí na tlačítko +.

QR kód pro propojení zařízení

Výchozí platnost kódu je 300 sekund, ale můžete si ji prodloužit až na týden.

QR kód pro propojení se zařízením

QR kód je platný pro jedno zařízení. Pro připojení dalšího zařízení je potřeba opět kliknout na tlačítko +.

Nyní přejděte do mobilní aplikace Vyfakturuj.cz a naskenujte zobrazený QR kód.

Přihlášení do mobilní aplikace Vyfakturuj.cz pomocí QR kódu

Úvodní stránka

Po přihlášení do aplikace se vám zobrazí home page se základní nabídkou funkcí. Prostřednictvím hlavního menu můžete přejít do seznamu faktur, nákladů, cenových nabídek nebo do adresáře.

Mobilní aplikace home page

Pro rychlé přidání nové faktury klikněte na modré tlačítko plus v pravém dolním rohu obrazovky.

Tlačítko pro rychlé přidání

Kliknutím na ikonku Menu v levém horním rohu zobrazíte možnosti pro přepnutí firem v účtu, nastavení, odhlášení a další.

Podrobné menu v mobilní aplikaci

Notifikační centrum

Po rozkliknutí Zvonečku se dostanete do Notifikačního centra.

Notifikační centrum v mobilní aplikaci

Notifikace jsou rozděleny na Vyřízené a Nevyřízené. Zobrazovány mohou být tři typy notifikací:

  • Upozornění na uhrazený doklad.
  • Přeplatky a nedoplatky u dokladů.
  • Upozornění ohledně plateb.

Jaké notifikace se vám budou v mobilní aplikaci zobrazovat, nastavíte ve webové aplikaci.

Mobilní aplikace - zobrazení notifikací

S notifikacemi můžete pracovat jednotlivě nebo prostřednictvím hromadných akcí.

Notifikace - hromadné akce

Přepínání mezi firmami

Přepnout mezi jednotlivými firmami je možné po klepnutí na šipku v modrém poli s názvem aktuálně zobrazené firmy.

Přepínání mezi jednotlivými firmami

POZOR! Pokud je firma v seznamu označena křížkem, nemá tarif dostatečný pro používání mobilní aplikace nebo tarif už vypršel. Pro navýšení nebo prodloužení tarifu se prosím přihlaste do účtu ve Vyfakturuj.cz ze svého počítače.

Nastavení

V sekci Nastavení je možné si přizpůsobit barevné schéma mobilní aplikace, které je ve výchozím nastavení podle vašeho systému. Dále se zde zobrazují fakturační údaje a zvolený tarif.

POZN.: Změna fakturačních údajů a tarifu je možná pouze ve webové aplikaci. Kliknutím na tlačítko Změnit na ni budete přesměrováni. Po přihlášení se do účtu můžete požadované změny provést.

V Nastavení provedete také obnovení nastavení mobilní aplikace, kterým vrátíte aplikaci do původního stavu.

Zabezpečení

Přihlášení do aplikace je možné pouze s platnými přihlašovacími údaji do systému Vyfakturuj.cz. Aplikace si vaše přihlášení bude pamatovat i po zavření, dokud se z ní neodhlásíte (viz níže).

Odhlášení

Z aplikace se odhlásíte v levém menu kliknutím na tlačítko Odhlásit se.

Odhlášení z mobilní aplikace

Z webové aplikace můžete na dálku odhlásit aplikaci z jednotlivých zařízeních, na kterých máte účet přihlášený. Odhlášení provedete v Nastavení → Napojení → Propojená zařízení kliknutím na tlačítko Odhlásit.

Odhlášení mobilní aplikace z webového rozhraní

Související články

Petra Zajíc Czabeová

Tento návod pro vás napsala Petra Zajíc Czabeová ze zákaznické podpory Redbit s. r. o.

Petra je pisálek se vším všudy. Pokud zrovna neskládá slova na papír, pečuje o uživatele našich aplikací. Volné chvíle věnuje své francouzské buldočce Olivii, zásobuje byt kytkami a peče nejen koláče.

Chcete se k článku na něco zeptat?

Napište nám