Mobilní aplikace Vyfakturuj.cz – instalace a nastavení

Tento návod je pro službu: Vyfakturuj.cz

S mobilní aplikací Vyfakturuj.cz můžete fakturovat opravdu kdekoliv. Podívejte se, jak aplikaci stáhnout a nainstalovat.

Aplikace je dostupná zdarma pro operační systémy Android, iOS i Huawei ve všech placených tarifech Vyfakturuj.cz.

Instalace mobilní aplikace Vyfakturuj.cz

Aplikace je zdarma dostupná pro Android, iOS i Huawei.

Aplikace pro Android

Aplikace pro mobilní telefony a tablety s operačním systémem Android je ke stažení na GooglePlay.

Aplikace pro iOS

Aplikace pro iPad a iPhone je ke stažení v App Store.

Aplikace pro Huawei

Aplikace pro Huawei je ke stažení na Huawei AppGallery.

Dostupnost aplikace

Aplikace je dostupná pro zkušební tarif Profi na zkoušku a všechny placené tarify ve Vyfakturuj.cz. Pro plnou funkčnost aplikace je nutné, abyste měli včas uhrazenou objednávku na prodloužení tarifu a byli připojeni na internet.

Přihlášení do aplikace

Přihlásit se můžete pomocí loginu a hesla nebo načtením QR kódu z webové aplikace Vyfakturuj.cz.

Přihlášení pomocí přihlašovacích údajů

Přihlášení do aplikace funguje úplně stejně, jako když se přihlašujete do svého účtu ve Vyfakturuj.cz na svém počítači.

Přihlášení do mobilní aplikace Vyfakturuj.cz pomocí přihlašovacích údajů

Přihlášení pomocí QR kódu

Přihlásit se můžete také pomocí QR kódu. QR kód pro párování najdete ve svém účtu ve Vyfakturuj.cz v Nastavení → Napojení → Propojená zařízení po kliknutí na tlačítko +.

QR kód pro propojení zařízení

Výchozí platnost kódu je 300 sekund, ale můžete si ji prodloužit až na týden.

QR kód pro propojení se zařízením

QR kód je platný pro jedno zařízení. Pro připojení dalšího zařízení je potřeba opět kliknout na tlačítko +.

Nyní přejděte do mobilní aplikace Vyfakturuj.cz a naskenujte zobrazený QR kód.

Přihlášení do mobilní aplikace Vyfakturuj.cz pomocí QR kódu

Úvodní stránka

Na úvodní stránce najdete přehledný rozcestník, ze kterého můžete přejít přímo na vystavení nové faktury, do seznamu faktur, adresáře nebo nastavení. Můžete také jednoduše přidat nákladový doklad nebo si zobrazit seznam nákladů.

Hlavní menu mobilní aplikace Vyfakturuj.cz

Pod ikonkou v levém horním rohu je k dispozici menu a možnost přepínání mezi jednotlivými firmami.

Menu u mobilní aplikace

Notifikační centrum

Po rozkliknutí Zvonečku se dostanete do hlavní části, kde uvidíte veškeré notifikace.

Mobilní aplikace notifikační centrum

Vybírat můžete mezi kategoriemi Vyřízené a Nevyřízené. Zobrazovány mohou být tři typy notifikací:

  • Upozornění na uhrazený doklad.
  • Přeplatky a nedoplatky u dokladů.
  • Upozornění ohledně plateb.

Mobilní aplikace - zobrazení notifikací

Jaké notifikace se vám budou v mobilní aplikaci zobrazovat, nastavíte ve webové aplikaci.

Přepínání mezi firmami

Přepnout mezi jednotlivými firmami je možné po klepnutí na šipku v modrém poli s názvem aktuálně zobrazené firmy.

Přepínání mezi jednotlivými firmami

Pokud je firma v seznamu označena křížkem, nemá tarif dostatečný pro používání mobilní aplikace nebo tarif už vypršel. Pro navýšení nebo prodloužení tarifu se prosím přihlašte do účtu ve Vyfakturuj.cz ze svého počítače.

Nastavení

V sekci Nastavení je možné mobilní aplikaci přepnout do tmavého režimu. Výchozí nastavení je podle vašeho systému a dále můžete volit mezi světlým a tmavým rozhraním.

Mobilni-ap-dark-mode

Zobrazují se zde také fakturační údaje firmy a informace o tarifu. Jejich změna je možná pouze ve webové verzi aplikace. Kliknutím na tlačítko Změnit budete přesměrováni na přihlašovací stránku Vyfakturuj.cz v internetovém prohlížeči.

Můžete zde také obnovit nastavení mobilní aplikace.

Mobilni-aplikace-nastaveni

Zabezpečení

Přihlášení do aplikace je možné pouze s platnými přihlašovacími údaji do systému Vyfakturuj.cz. Aplikace si vaše přihlášení bude pamatovat i po zavření, dokud se z ní neodhlásíte (viz níže).

Odhlášení

Z aplikace se odhlásíte v levém menu kliknutím na tlačítko Odhlásit se.

Odhlášení z mobilní aplikace

Z webové aplikace můžete na dálku odhlásit aplikaci z jednotlivých zařízeních, na kterých máte účet přihlášený. Odhlášení provedete v Nastavení → Napojení → Propojená zařízení kliknutím na tlačítko Odhlásit.

Odhlášení mobilní aplikace z webového rozhraní

 

Související články

Markéta Hladká

Tento návod pro vás napsala Markéta Hladká.

Ráda relaxuje na zahradě u knihy a šálku dobrého čaje, pokud zrovna nepečuje o své dva aktivní jednovaječné potomky.

Chcete se k článku na něco zeptat?

Napište nám