Odesílání zpráv z vlastního e-mailu přes SMTP server je vhodné pro adresy na vlastní doméně a e-maily na veřejných doménách seznam.cz, e-mail.cz, centrum.cz, gmail.com apod. Vaši zákazníci uvidí zprávu stejně, jako kdybyste ji odeslali ze své e-mailové schránky.
Obsah
Přidání a ověření nové adresy
Nejprve si ve svém účtu ve Vyfakturuj.cz nebo SimpleShopu přidejte novou e-mailovou adresu. Po jejím úspěšném ověření klikněte u nové adresy na tlačítko Nastavit SMTP.
Údaje pro propojení
Do zobrazené tabulky vyplňte potřebné údaje a formulář uložte. Informace o názvu serveru, typu zabezpečení a čísle portu najdete obvykle v nápovědě poskytovatele svého e-mailu (pro e-maily spadající pod Seznam.cz např. v tomto článku).
Nastavení hesla aplikace
Některé aplikace mohou pro účely propojení s třetí stranou (tou je v tomto případě Vyfakturuj.cz nebo SimpleShop) vyžadovat vytvoření hesla aplikace přímo pro toto propojení. Vygenerované heslo zadejte do nastavení vlastního e-mailu do políčka Vaše heslo.
Návody pro vygenerování hesla:
Výhody a nevýhody odesílání přes SMTP
Při odesílání zpráv přes SMTP uvidí příjemce jako odesílatele vaši vlastní e-mailovou adresu. Stejně jako u zpráv odesílaných přímo z vaší e-mailové schránky.
Proces odeslání a doručení e-mailu má několik fází. Vyfakturuj.cz/SimpleShop zajišťuje pouze tu první – odeslání. O případném neúspěšném odeslání vám dáme vědět v notifikačním centru.
Všechny následné kroky jsou už na straně poskytovatele vašeho e-mailového serveru. V případě potíží s doručením zprávy příjemci se proto prosím obraťte přímo na podporu vašeho poskytovatele.
Další nastavení
Postup pro další nastavení najdete v článku Nastavení vlastní e-mailové adresy: