Projektové identity – nastavení

Tento návod je pro službu: Vyfakturuj.cz, SimpleShop

Projektové identity – poptávané rozšíření systému, díky kterému můžete nastavit vzhled dokladů, prodeje a obsah odchozích e-mailů pro své jednotlivé projekty. Pokud máte jednu firmu, pod kterou provozujete různorodé činnosti, rozhodně toto rozšíření oceníte.

Nastavení

Projektové identity najdete ve svém účtu v NastaveníFirmaProjektové identity.

Nastavení projektových identit.

Přidání nové identity

Pro přidání nové identity klikněte na záložku „+“ přímo v nastavení.

Přidat novou identitu.
Novou identitu lze přidat i z nastavení identity pomocí tlačítka Přidat novou identitu. Vyplňte název, který budete pro identitu používat. Název lze později kdykoliv změnit.

Vytvoření nové identity

V Nastavení se objeví nová záložka, na které se zobrazují možnosti nastavení specifického pro danou projektovou identitu.

Nastavení vlastností nové identity

U každé identity si můžete nastavit:

Počet identit, které si můžete v účtu vytvořit, není zatím omezený. Do budoucna je ale možné, že bude limit v systému nastaven.

Odstranění projektové identity

Identitu můžete kdykoliv smazat. Doklady vystavené s touto identitou se poté přepnou do výchozího vzhledu a u dokladů a produktů v SimpleShopu už nebude možné odstraněnou identitu vybrat.

V NastaveníFirmaProjektové identity klikněte u příslušné identity na tlačítko Upravit a poté v detailu identity na tlačítko Smazat identitu.

Ostranění vytvořené projektové identity

Použití nastavené identity

Výběr identity u ručně vystavovaných dokladů

Při vytváření nové faktury nebo jiného dokladu zvolte v roletce identitu, kterou chcete na dokladu použít:

Výběr identity u nové faktury

Stejně vyberte identitu při vytváření šablony nebo pravidelné faktury.

Výběr identity u produktu v SimpleShopu

V SimpleShopu je políčko pro výběr identity k dispozici v úpravách každého produktu na záložce Ostatní:

Výběr identity u produktu

Podle nastavení identity zvolené u produktu bude vystavena objednávka i faktura a také budou použity prvky z nastavení vzhledu prodeje – logo a obchodní název. Stejně tak systém použije šablony e-mailů a upomínek, které je u každé identity možné nastavit odlišně od výchozích e-mailů.

Export faktur

Doklady pro konkrétní identitu si můžete exportovat ve formátu PDF.

Kolik stojí používání Identit?

Vyfakturuj.cz

V aplikaci Vyfakturuj.cz jsou projektové identity k dispozici v tarifu Profi.

SimpleShop

Rozšíření pro projektové identity je v SimpleShopu zdarma.

Časté dotazy

1) Co se stane, pokud nebudu chtít Identity dále využívat?

Identity si můžete smazat v NastaveníFirmaIdentity. Jakmile bude identita smazána z vašeho uživatelského účtu, veškeré nastavení, kde byla tato identita použita, se přepne zpět do výchozího. O data ani vystavené doklady nepřijdete, ale vzhled faktur bude změněn na výchozí.

2) Přecházím na tarif ve Vyfakturuj.cz, který identity neobsahuje. Jak se změní nastavení?

Při přechodu na tarif, který používání Identit neumožňuje (po konci zkušebního období ve Vyfakturuj.cz nebo z placeného tarifu Profi), se veškeré nastavení související s identitami přepne do výchozího, včetně vzhledu faktur.

Pokud se později rozhodnete opět se vrátit do tarifu Profi, obnoví se původní nastavení identit a budete je opět moci používat pro nové doklady.

Využití projektových identit

Připravili jsme pro vás článek o tom, jakým způsobem je možné projektové identity využívat.

Související články

Markéta Hladká

Tento návod pro vás napsala Markéta Hladká ze zákaznické podpory Redbit s. r. o.

Píše články pro uživatele aplikací Vyfakturuj.cz a SimpleShop, a to téměř ve všech chvílích, kdy nepečuje o dva aktivní jednovaječné potomky. Ráda relaxuje na zahradě, nebo u knihy a šálku dobrého čaje.

Chcete se k článku na něco zeptat?