Vstupenky – nastavení prodeje

Tento návod je pro službu: SimpleShop

Vstupenky budete snadno prodávat pomocí prodejního formuláře, který si vytvoříte ve svém účtu v SimpleShopu a pak ho vložíte na jakékoliv webové stránky. Využijte různé funkce, které SimpleShop pro prodej vstupenek nabízí.

Základní údaje o produktu

Přihlašte se do svého účtu v SimpleShopu a vytvořte si nový produkt – typ Vstupenka.

Vsupenky-vytvoreni-1

Na záložce Obecné informace vyplňte základní údaje a nahrajte obrázek produktu.

Vsupenky-vytvoreni-2

Nastavení vstupenky

Podkladový obrázek a zobrazení údajů

Nahrajte podkladový obrázek, který bude používán pro generování vstupenek, a nastavte, jak se na ní mají zobrazovat jednotlivé údaje. Na vstupence lze zobrazit i různé typy kontrolních kódů pro snadné ověření platnosti vstupenky přímo na akci.

Délka kódu, barevné a textové označení

Délka kódu na vstupence složeného s písmen a čísel může být minimálně 6 a maximálně 20 znaků. Požadovaný počet vyplňte do políčka. Kód systém generuje automaticky při objednávce.

Pro lepší orientaci si vstupenku můžete označit barvou, která se zobrazí v seznamu produktů a také textem, který uvidíte při kontrole vstupenky v aplikaci SimpleTicket nebo v SimpleShopu v Kontrole vstupenek. Odlišíte tak např. vstupenky pro VIP zákazníky.

Délka kódu, textové a barevné označení vstupenky

Odeslání vstupenky

Zakoupená vstupenka je zákazníkovi zaslána jako odkaz. Pouze jedná-li se jen o jednu vstupenku, může být zaslána v příloze e-mailu.

Možnosti zasílání zakoupených vstupenek

Vstupenky můžete zákazníkům posílat hned po objednání nebo až po uhrazení objednávky.

Možnost zaslání vstupenky po objednání nebo po uhrazení

Podle vybraného způsobu odeslání dostane zákazník vstupenky v e-mailu s potvrzením objednávky nebo v e-mailu s potvrzením přijetí platby:

Zakoupené vstupenky jsou odesílány na e-mail uvedený v prodejním formuláři ve fakturačních údajích.

Zaslání vstupenky účastníkovi

Pokud používáte funkci prodej na jméno a chcete, aby vstupenka přišla e-mailem přímo účastníkovi akce, aktivujte v detailu produktu → Upravit → Odesílané e-maily šablonu e-mailu Odeslání vstupenky účastníkovi.

Šablona e-mailu pro odeslání vstupenky účastníkovi akce

Vstupenka bude zaslána na e-mailovou adresu uvedenou ve formuláři pro prodej na jméno ve výchozím políčku E-mail.

Šablonu e-mailu pro odeslání vstupenky můžete upravit u každého produktu zvlášť (individuální šablona), nebo pro všechny vaše produkty typu vstupenka (globální šablona).

Šablony e-mailu pro odeslání vstupenky účastníkovi

Globální šablona pro vstupenky je dostupná pouze přes tlačítko Otevřít globální nastavení u produktu typu vstupenka → Detail produktu → Upravit → Odesílané e-maily → Zaslání vstupenky návštěvníkovi.

Opětovné odeslání vstupenky před akcí

Návštěvníkům vaší akce se bude hodit připomenutí těsně před jejím konáním. Podrobnosti k akci včetně opětovného zaslání vstupenky, kterou tak budou mít všichni účastníci hned po ruce, pošlete pomocí hromadného e-mailu.

Prodej na jméno

Vstupenky je možné prodávat univerzální nebo na konkrétní jméno.

Platnost vstupenky

Platnost vstupenky můžete nastavit na konkrétní termín (datum od – do) nebo zadat počet dnů od zakoupení.

Vsupenky-platnost-1

Storno vstupenky

V detailu každé vstupenky se vám zobrazí její aktuální stav. Například pokud zákazník svou objednávku stornuje, propíše se tato informace také do detailu konkrétní vstupenky.

Stav vstupenky

Související články

Markéta Hladká

Tento návod pro vás napsala Markéta Hladká ze zákaznické podpory Redbit s. r. o.

Píše články pro uživatele aplikací Vyfakturuj.cz a SimpleShop, a to téměř ve všech chvílích, kdy nepečuje o dva aktivní jednovaječné potomky. Ráda relaxuje na zahradě, nebo u knihy a šálku dobrého čaje.

Chcete se k článku na něco zeptat?