Projektové identity je rozšíření systému, díky kterému můžete nastavit vzhled dokladů, prodeje a obsah odchozích e-mailů pro své jednotlivé projekty. Pokud máte jednu firmu, pod kterou provozujete různorodé činnosti, rozhodně toto rozšíření oceníte.
Obsah
Nastavení
Projektové identity najdete ve svém účtu v Nastavení → Firma → Projektové identity.
Přidání nové identity
Pro přidání nové identity klikněte na tlačítko „+“.
Vyplňte název, který budete pro identitu používat. Název lze později kdykoliv změnit.
V nastavení projektových identit se vám zobrazí seznam přidaných projektových identit.
POZN.: Pro každou firmu je možné vytvořit maximálně 20 projektových identit.
Nastavení u projektových identit
U každé identity si můžete nastavit:
- fakturační údaje s kontaktními údaji dodavatele,
- logo, podpis a vzhled dokladu,
- výchozí hodnoty na faktuře,
- vzhled prodeje (pouze pro SimpleShop),
- vlastní e-mailovou adresu,
- šablony e-mailů a upomínek – pokud máte nastavené individuální šablony e-mailů pro jednotlivé produkty, bude se stále odesílat individuální šablona, i když u produktu použijete identitu. Pro odesílání e-mailů z nastavení identity zvolte možnost „Použít šablonu z globálního nastavení„.
Tato nastavení naleznete u jednotlivých identit po kliknutí na tlačítko Nastavit.
Odstranění projektové identity
Identitu můžete kdykoliv smazat. Doklady vystavené s touto identitou se poté přepnou do výchozího vzhledu a u dokladů a produktů v SimpleShopu už nebude možné odstraněnou identitu vybrat.
V Nastavení → Firma → Projektové identity klikněte u příslušné identity na ikonku tužky a poté v detailu identity na tlačítko Smazat identitu.
Použití nastavené identity
Výběr identity u ručně vystavovaných dokladů
Při vytváření nové faktury nebo jiného dokladu zvolte v roletce identitu, kterou chcete na dokladu použít.
Stejně vyberte identitu při vytváření šablony nebo pravidelné faktury.
Výběr identity u produktu v SimpleShopu
V SimpleShopu je políčko pro výběr identity k dispozici v úpravách každého produktu na záložce Ostatní:
Podle nastavení identity zvolené u produktu bude vystavena objednávka i faktura a také budou použity prvky z nastavení vzhledu prodeje – logo a obchodní název. Stejně tak systém použije šablony e-mailů a upomínek, které je u každé identity možné nastavit odlišně od výchozích e-mailů.
Export faktur
Doklady pro konkrétní identitu si můžete exportovat ve formátu PDF.
Kolik stojí používání identit?
Vyfakturuj.cz
V aplikaci Vyfakturuj.cz jsou projektové identity k dispozici v tarifu Profi.
SimpleShop
Rozšíření pro projektové identity je v SimpleShopu zdarma.
Časté dotazy
1) Co se stane, pokud nebudu chtít identity dále využívat?
Identity si můžete smazat v Nastavení → Firma → Identity. Jakmile bude identita smazána z vašeho uživatelského účtu, veškeré nastavení, kde byla tato identita použita, se přepne zpět do výchozího. O data ani vystavené doklady nepřijdete, ale vzhled faktur bude změněn na výchozí.
2) Přecházím na tarif ve Vyfakturuj.cz, který identity neobsahuje. Jak se změní nastavení?
Při přechodu na tarif, který používání identit neumožňuje (po konci zkušebního období ve Vyfakturuj.cz nebo z placeného tarifu Profi), se veškeré nastavení související s identitami přepne do výchozího, včetně vzhledu faktur.
Pokud se později rozhodnete opět se vrátit do tarifu Profi, obnoví se původní nastavení identit a budete je opět moci používat pro nové doklady.
3) Kolik různých identit si můžu v systému vytvořit?
Systém umožňuje vytvoření a nastavení až 20 projektových identit pro každou firmu.
Využití projektových identit
Připravili jsme pro vás článek o tom, jakým způsobem je možné projektové identity využívat.