Registrace do systému a základní nastavení

Tento návod je pro službu: Vyfakturuj.cz, SimpleShop

Vyfakturuj.cz je spolehlivý fakturační systém, který vám usnadní práci s vystavováním a správou faktur. SimpleShop zase nabízí širokou škálu možností prodeje online produktů.

Registrace do obou systémů je nezávazná a vyzkoušet si je můžete zcela zdarma. Pojďte se podívat, jak je možné se do systému přihlásit, a na co nezapomenout při prvním nastavení.

Zkušební období v SimpleShopu není časově omezeno. Ve Vyfakturuj.cz běží po registraci 30denní testovací lhůta, k dispozici je tarif Profi.

Registrace do systému a vytvoření nové firmy

Registrovat se můžete prostřednictvím přiložených odkazů:

Nejdříve zadejte e-mail, pod kterým se do systému chcete přihlašovat, a heslo.

Registrace v SimpleShopu zdarma

Následně uveďte vaše IČO a načtěte informace o firmě. Údaje jsou načítány z databáze MERK a tato funkce je zpřístupněna pro firmy se sídlem v České republice a na Slovensku.

Zkušební období v SimpleShopu

V ostatní případech, nebo pokud IČO nemáte, zadejte informace ručně. Vše potvrďte kliknutím na tlačítko Přidat novou firmu a účet s vaší firmou se v systému vytvoří.

Ruční nastavení registrace

TIP: Registrujte se pouze do jednoho ze systémů. Do druhého se jednoduše přihlaste pomocí stejných přihlašovacích údajů.

Přidání bankovního účtu

Po vytvoření firmy vás systém vyzve k nastavení bankovního účtu, na který vám budou vaši zákazníci hradit zakoupené produkty či vystavené doklady. Pokud chcete systém nejprve otestovat, můžete tento krok přeskočit a bankovní účet přidat později jako novou platební metodu.

Pridani-bankovniho-uctu

První vystavená faktura a produkt

Jakmile budete mít uvedené kroky za sebou, systém vám nabídne vystavení první faktury a nebo vytvoření prvního produktu. Můžete se tedy směle pustit do práce, nicméně doporučujeme se k základnímu nastavení později vrátit, ať máte informace ve vašem účtu kompletní.

Další nastavení

V sekci NastaveníFaktury naleznete další důležitá nastavení, která vám práci se systémem usnadní. Mimo jiné zde můžete upravovat vaše fakturační údaje, které jsou součástí každého dokladu.

Zvolte si také výchozí hodnoty, které se na dokladech budou vždy zobrazovat. Na závěr si můžete přizpůsobitvzhled dokladů, aby odpovídal vašim potřebám.

Tmavý režim

Aplikaci je možné přepnout také do tmavého režimu. V sekci NastaveníFirmaMůj účet si zvolte, který vzhled aplikace preferujete. Vybírat můžete mezi tmavým světlým tématem.

Režim lze přizpůsobit také podle systému, zbarví se tedy podle toho, jak máte nastavený svůj počítač.

Zvolené nastavení barevného tématu se bude aplikovat pro celý váš účet (tedy všechny firmy, které máte v účtu vytvořené).

Přepnutí tmavého vzhledu

Související články

Petra Zajíc Czabeová

Tento návod pro vás napsala Petra Zajíc Czabeová ze zákaznické podpory Redbit s. r. o.

Se starostlivostí sobě vlastní pečuje o naše zákazníky a sdílí náladu týmu na sociálních sítích. Volný čas tráví nejraději v kopcích či s knížkou v ruce, vždy za pečlivého dohledu francouzské buldočky Olivie.

Chcete se k článku na něco zeptat?

Napište nám