Systémy Vyfakturuj.cz i SimpleShop bezpečně uchovávají vaše doklady po celou dobu aktivního využívání systému. S doklady vystavenými v přechozích letech tak můžete pracovat stejně jako s těmi aktuálními.
Kde najdu faktury za předchozí roky?
POZN.: V seznamu faktur nebo objednávek se během ledna zobrazují všechny vystavené doklady za aktuální a minulý rok. Od února budou v seznamech zahrnuty pouze doklady vystavené v aktuálním roce.
K dokladům za předchozí roky i nadále máte přístup prostřednictvím rychlého přepínání roků, které je dostupné na každé kartě v seznamu dokladů. Přednastaven je aktuální rok, ale vybrat můžete libovolný jiný nebo konkrétní období pomocí možnosti Zadat od-do.
Číslování faktur
Ve výchozím nastavení se doklady číslují automaticky. V čísle dokladu je tedy vždy obsažena číslovka aktuálního roku. Číslování faktur si ale můžete nastavit i jinak, podle svých vlastních potřeb. Podrobnosti se dozvíte v návodech:
Historie jednotlivých dokladů
V dolní části detailu každého dokladu najdete podrobnosti o jednotlivých akcích, které byly s dokladem v systému provedeny. Přesný čas provedení akce se zobrazí po najetí myší na datum u záznamu.
V historii dokladu se zaznamenávají následující operace:
- Vytvoření dokladu (včetně informace o tom, jak doklad vznikl, pokud to bylo automaticky).
- Uhrazení dokladu.
- Odeslání souvisejících e-mailů – nová objednávka, přijetí platby a zaslání faktury, zaslání produktu.
- Odeslání hromadného e-mailu.
- Vytvoření pravidelné faktury.
- Vytvoření opravného dokladu.
- Manuální přiřazení platby.
- Zrušení přeplatku.
- Upozornění na neuhrazenou platbu nebo blížící se splatnost dokladu.
- Vytvoření webhooku.
- Selhání odeslání e-mailu (nepodařilo se odeslat e-mail).
- Archivace dokladu (a opačný krok).
- Storno dokladu (a opačný krok).
- Informace o stažení zakoupeného produktu v SimpleShopu u e-booků a video nebo audio souborů.
- Informace o označení dokladu jako odeslaný přepravní společností.
- Informace o označení dokladu jako nevyřízený.